V košarici ni izdelkov.

Kaj spada v spletno optimizacijo – SEO

Pri sami izdelavi spletne strani smo zato osredotočeni na vse SEO faktorje in tehnike, ki prispevajo k boljši optimiziranosti spletnega mesta.

Da bi si zagotovili dobro spletno optimizacijo, si je potrebno odgovoriti na naslednja ključna vprašanja:

  • Ali spletni iskalniki dosegajo vse podstrani na spletni strani
  • Ali spletna stran zajema uporabno in unikatno vsebino za obiskovalce
  • Po katerih iskalnih besedah želite, da vas najdejo?

V SEO optimizacijo spletnega mesta spada:

  • načrtovanje optimizacije spletnega mesta
  • priprava vsebine za optimizacijo
  • optimizacija spletnega mesta
  • mesečno optimiziranje splentega mesta
  • analiza optimizacije

Iskalna strategija

Svojim strankam z veseljem pomagamo in svetujemo pri izdelavi najboljše strategije za mrežni marketing in SEO za njihovo poslovno področje in naročnike. Naše storitve zajemajo vse od priprave ključnih besed in analize konkurence do napredne optimizacije spletne strani. Priskrbimo vam tudi statistične podatke o obiskanosti in vam pomagamo pri izboljšanju vaše spletne pozicije. Spletna optimizacija je proces priprave spletne strani tako, da je berljiva in dostopna za ‘pajke’ spletnih iskalnikov. Je proces izbire ključnih besed, ki se navezujejo na vsebino strani. Je zagotavljanje visokega ranga v iskalnikih pri iskanjih po izbranih ključnih besedah.

Kako povečati obisk in prodajo na vaši spletni strani in si s tem zagotoviti konkurenčno prednost?

Ker si večina uporabnikov (skoraj 80%), ogleda le prvo stran, ki jo najdejo v Googlu ali Najdi.si, je glede na visoke cene oglaševanja v spletnih iskalnikih optimizacija strani prava rešitev. S pravilnim izborom ključnih besed, ter z gradnjo zunanjih povezav lahko pripeljemo spletno stran med prvih deset rezultatov iskanj na iskalnikih.

Glavne koristi, ki vam jih prinese optimizacija spletne strani:

  • Povečanje obiska in večjo prepoznavnost
  • Promocijo spletne strani
  • Povečanje prodaje
  • Visok položaj v iskalnikih
  • Konkurenčna prednost

Optimizacija poteka po naslednjih korakih:

  1. Analiza spletne strani
  2. Ocena spletne strani
  3. Izbor ključnih besed
  4. Tehnična optimizacija spletne strani
  5. Vpis v spletne iskalnike

Zakaj je pomembna?

  • Da bi dosegli visoko uvrstitev v iskalnikih
  • Da se ni potrebno posebej oglaševati v iskalnikih
  • Ker je oglaševanje v spletnih iskalnikih draga storitev
  • Ker tako dobite več obiskovalcev
  • Ker je konkurenca vse večja in bo zato v prihodnosti vedno težje dobro optimizirati stran

Spletno optimizacijo delimo na:

  • Optimizacijo na spletni strani (ON-site optimization)
  • Optimizacijo zunaj spletne strani (OFF-site optimization)
ON-site optimizacija se navezuje na elemente na spletni strani (ključne besede, prijazni URL naslovi, …) Pri OFF-site optimizaciji se vsi procesi dogajajo zunaj spletne strani (zunanje povezave na stran)

Kako izberemo ključne besede?

  1. Najprej pripravimo seznam besed ki opisujejo naše podjetje (npr.: izdelava spletnih strani, izdelava spletnih trgovin, grafično oblikovanje, optimizacija, gostovanje, virtualni katalogi)
  2. Ogledamo si ključne besede naših konkurentov (orodna vrstica: Pogled -> Izvorna koda -> Meta Keyword)
  3. Orodje za izbiro ključnih besed: Google Adwords Keyword Tool -> Vpišemo želeno ključno besedo in napravimo analizo

Kaj lahko napravite sami?

  • Pripravite izčrpno pripravljene vsebine z veliko podatki
  • Dodate čimveč informacij o izdelkih / storitvah
  • Vključite elektronske publikacije, kataloge
  • Napišete pogosta vprašanja in odgovore (FAQ)
  • Pišete forume, bloge in brezplačne vsebine
  • Na stran dodate sporočila za javnost

Vpis strani v iskalnike

Vpis v google: http://www.google.com/addurl/ Vpis v najdi.si: http://www.najdi.si/addurl

Zunanje povezave

Zunanje povezave so povezave do spletne strani podjetja iz drugih spletnih strani. Pajku iskalnika omogočijo, da stran enostavneje najde. Več kot jih spletna stran ima, hitreje jo pajki odkrijejo.

Zunanje povezave so pomembne, ker:

  • spletni iskalniki višje rangirajo spletne strani, ki imajo veliko zunanjih povezav
  • iskalniku nakazujejo vsebino spletne strani
  • na spletno stran pripeljejo več obiskovalcev in s tem več kupcev
  • višajo rang (PageRank) v Googlu in s tem omogočajo boljšo optimiziranost spletnega mesta

Več o SEO spletni optimizaciji si lahko preberete na spletnestrani.org.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Izbor po kategorijah

Povezani objave

Dobrodošli nazaj!

Prijavite se v vaš račun

Ponastavi geslo

Za ponastavitev gesla vnesite vaše uporabniško ime ali e-naslov.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?