Predvsem v zadnjih letih je postal vse bolj razširjen tudi v Sloveniji. Glavni cilj iskalnega marketinga je izboljšati položaj spletnega mesta med rezultati v iskalnikih.
Gre za trženje s pomočjo spletnih iskalnikov / Search Engine Optimization (SEM).
Glavni metodi iskalnega marketinga sta optimizacija spletnih strani (SEO) in oglaševanje na klik (PPC).
Zakaj je nujen?
- Uporabniki aktivno iščejo izdelke in storitve preko spleta
- Za podjetja je nujna prisotnost na spletu
- Pomembno je, da vas hitro najdejo
- Potrebno je stalno prilagajanje razmeram na trgu
- Vsako podjetje si želi ‘na vrh’
- Zaradi konkurence je vse težje doseči visoko pozicijo
Pomembno je vedeti:
- Zagotoviti morate prednosti svojih storitev oz. izdelkov
- Pristop je potrebno usmeriti h kupcu
- Največ obiskov imajo podjetja, vidna na prvi strani
- Večina uporabnikov klikne na prve 3 zadetke
- Na prvi strani je vidnih 10 zadetkov najbolje optimizirane spletne strani
- Druge strani obišče le majhen odstotek uporabnikov
Trije glavni elementi iskalnega marketinga
- Optimizacija spletne strani (SEO)
- Vpis v iskalnike in imenike
- Oglaševanje na spletnih iskalnikih