Izraz marketing je postal tako vpet v naš vsakdanji besednjak, da se sprašujemo »Kaj je marketing?« Zdi se skoraj kot trik vprašanje. Odgovorimo lahko, da je marketing trženje. In potem se lahko spet vprašamo, kaj je trženje?
Naj nekoliko premaknem vprašanje: kdaj kot lastnik malega podjetja tržite in kdaj ne?
Trženje so torej vsa dejanja, ki jih izvedete, da idejo realizirate od koncepta v vaši glavi, do izdelka ali storitve na trgu. In to vključuje vse, od razvoja vaše ideje ob srkanju jutranje kave, do vzpostavljanja odnosov s potencialnimi strankami in do dejanske prodaje vašega izdelka. To pomeni, da sem štejemo vse korake, ki ji naredimo v vezi s tem. Od oglasov na spletu, do objav na družbenih omrežjih (Facebook), od tega, da pokličemo stranko ali ji samo odgovorimo na mail. Vse to je trženje. Kaj je torej ta nedosegljiva marketinška stvar in kako jo lahko uporabite za rast vašega malega podjetja? Torej gremo od začetka. Najprej, kako definiramo trženje?
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.