Se vedno znova sprašujete, kako pogosto bi morali objavljati na Instagramu, da bi dosegli največji doseg na objavo in pridobivali relevantne sledilce? Stranke me velikokrat vprašajo, koliko objav na teden predlagam. Odgovor je prej kompleksen, nekaj je pa tudi preproste matematike.
Kako pogosto bi morali objavljati na Instagramu?
Stavim, da ste si to vprašanje zastavili približno milijonkrat, a nikoli niste našli odgovora. Od začetka pojavljanja na socialnih omrežjih je bilo blagovnim znamkam zelo težko določiti, kolikokrat na dan, teden ali mesec objavljati na Instagramu ali določiti najboljši čas za objavo na Instagramu.
Trenutno je v igri ogromno dejavnikov, ko gre za strategijo komuniciranja na socialnih omrežjih. Analitika nam pove nekaj, a nihče ne more napovedati, kdaj bodo njihove objave videli njihovi sledilci, tudi če aktivno spremljajo statistiko dejavnosti. To zna biti precejšen izziv za podjetje, ki poskuša optimizirati komunikacijo na tako pomembnih kanalih, kot so socialna omrežja. Socialna omrežja so naredila trženje blagovnih znamk, izdelkov in storitev veliko bolj učinkovito, a hkrati veliko bolj zapleteno, kot je bilo nekoč.
Na socialnih omrežjih so praktično vsi, tam se družimo, spoznavamo, se informiramo in motiviramo. Še nikoli prej ni bilo lažje ali težje preveriti naklonjenosti ciljne skupine, odvisno od tega, kako predani ste svojemu profilu oziroma računu na Instagramu. Zadeva je preprosta, če s sledilci znate komunicirati, se vživeti v njihove potrebe in jim pomagati s svojimi izdelki oziroma storitvami.
Komunikacija preko socialnih omrežij naj bo skrbno načrtovana, poskrbite za lično urejene grafike, ki naj bodo skladne s CGP-jem podjetja oziroma blagovne znamke. Informirajte, odgovarjajte in motivirajte. Bodite tudi zabavni, igrivi, predvsem pa iskreni.
Je pomembno, kako pogosto objavljate na Instagramu?
Pogostost je vse. Ampak kako pogosto. Z objavo vsaj enkrat na dan svojim sledilcem pokažete, da ste predani svojemu računu/profilu, poleg tega pa jim lahko pokažete veliko zanimivih stvari. Če je urnik objavljanja manj pogost in bolj občasen, bodo sledilci pogosto izgubili zanimanje in sčasoma prenehali spremljati vašo vsebino, ker jim preprosto ne boste več zanimivi.
Spremljajte odzivnost ciljne skupine, prilagajajte se ji, opazujte, katere vsebine so ji zanimive in objavljate več te vsebine. Bodite predani svoji vsebini, bodite avtentični, na socialnih omrežjih je ogromne vsebine, ki lahko preusmeri pozornost vaše ciljne skupine.
Kateri so najboljši in najslabši dnevi za objavo na Instagramu?
Čeprav se to lahko razlikuje glede na vašo vrsto vsebine in občinstvo, obstaja nekaj dni v tednu, ki so po raziskavah najboljši (in najslabši) za objavo. Ponedeljki, četrtki in sobote so dnevi, ko blagovne znamke oziroma podjetja običajno opazijo večjo angažiranost na svojih objavah, medtem ko bodo nedelje zaradi narave tega, da je tedna res konec in se bliža nov delovni teden, dan z nižjo uspešnostjo.
Bodite pozorni tudi na razne aktualne dogodke in politiko ter seveda vreme. Ob slabem vremenu si večina ljudi dneve krajša z raznimi ekrani, se druži preko ekranov, največkrat so to seveda socialna omrežja.
Ali vsakodnevno objavljanje na Instagramu pomaga?
Ohranjanje aktivnega profila na Instagramu je ena najboljših stvari, ki jih lahko naredite za povečanje števila sledilcev in interakcijo s sledilci. Če imate dovolj smiselne vsebine za vsakodnevne objave, ki koristi vašim sledilcem, to storite. A objavite le enkrat dnevno, saj je doseg dokazano slabši, če objavite večkrat na dan.
Kaj pa reelsi?
Poskusite si zapomniti eno res dobro pravilo: Z Reelsi ravnajte, kot da so del vašega vira/feeda, tudi če jih objavite samo na Explorer Pageu. Ne obremenjujte svojih sledilcev z več Reelsi na dan. Ustvarite in objavite premišljene in zabavne Reelse, vendar ne več kot enkrat na dan.
V Sloveniji smo glede Reelsov še vedno precej omejeni, vsaj kar se tiče avtorskih pravic pri uporabi glasbe. Prepustite zadevo strokovnjaku. Socialna omrežja niso samo neko nujno zlo, kjer bi objavljali kar nekaj, ker je nekaj pač treba.
Najemite strokovnjaka, ki se bo dobro spoznal z vašo vsebino in vas bo znal kredibilno predstaviti. Še vedno sem dostikrat presenečena, kako slabo imajo nekatera podjetja urejena socialna omrežja, ko bi se vendarle morala zavedati, da je spletna pojavnost pravzaprav poslovna vizitka.
Vsi preverjamo informacije preko spleta, še raje kot na spletnih straneh, jih preverjamo na socialnih omrežjih. Poskrbite za njih.