Moč kreativnosti – kakšen je bil njen pomen včeraj in kakšno vlogo ima danes? Kako ustvarjati presežke, ki bodo imeli pozitiven vpliv na družbo, kulturo, blagovne znamke in bodo sočasno omogočali želene rezultate? Kako nam kreativnost lahko pomaga najti učinkovitejše poslovne in oglaševalske rešitve? Kako se preliva med novimi ekspertizami, orodji in tehnologijami? Kreativnost je vedno iskanje še neznanega ali uporaba že znanega, vendar na nov način, spreminjajo pa se kontekst, uporabniki, način življenja, okolje …
Na letošnjem 32. SOF-u želijo med drugim poiskati odgovor na vprašanji, ali znamo kreativnost izkoristiti kot osnovno orodje za ustvarjanje presežkov, ki bo blagovnim znamkam pomagalo dolgoročno izstopati, in ali nas kreativnost lahko poveže v času, ko smo kot družba vse bolj razdeljeni.
14. in 15. junija 2023 vabljeni v Portorož.