V košarici ni izdelkov.

Resnična vrednost SEO optimizacije spletne strani

Četrto mesto na Googlu vam prinaša samo še približno četrtino toliko prometa, kot prvo mesto med zadetki na Googlu. Razlika je drastična. Vsem ostalim seveda pripadejo le še drobtinice.

No, mini dobra novica je ta, da je deseto mesto, torej zadnji zadetek na prvi strani Googla, bolj dobičkonosno, kot deveto mesto. Ker ljudje preprosto raje pogledamo čisto zadnji zadetek, kot predzadnjega. Vsa množica prikazanih strani na drugi, tretji, četrti strani Googla, pa bo dobičkonosna.

Kako torej priti na prvo stran Googla za ključno iskalno besedo?

In kako priti med prve tri zadetke na ključno iskalno besedo na Googlu?

Najprej morate ugotoviti, katere so ključne iskalne besede, ki vam bodo za vašo ponudbo prinašale denar. Pri tem bodite pozorni tudi na to, kako močna je konkurenca na posamičnih ključnih besedah. Močnejša, kot je konkurenca, več denarja in časa boste porabili, rezultat pa je negotov, ker se lahko konkurenca močneje aktivira v SEO dejavnostih.

Uporabite orodje Google Keyword planner, ki vam bo dalo dobre informacije o tem, kaj ljudje iščejo na Googlu v zvezi z vašo ponudbo.

Pristajalne (landing) spletne strani

Ključne besede razdelitev grupacije. Za vsako grupacijo ključnih besed ustvarite SEO optimizirano pristajalno podstran. Google bo tako podstran ocenil kot stran s kakovostno vsebino in jo bo prej uvrstil visoko med zadetki, kot vstopno stran.

Ste računali na velik obisk iz plačanih Google AdWords?

Presenetljiva novica je ta, da se samo 20 % obiskov spletnih strani generira iz plačanega oglaševanja (Google AdWords). Kar 80 % pa iz naravnega iskanja ljudi na Googlu.

 

SEO concept
Kako torej s pomočjo SEO izboljšati pritok iz naravnega iskanja ljudi na Googlu?

Dejavnost SEO delimo na dve področji:

  1. Onsite SEO (se pravi optimizacija vsebine na spletni strani sami)
  2. Offsite SEO (kje se vaša spletna stran omenja)

In tudi tukaj je razmerje učinkovitosti razdeljeno nekje v razmerje 20:80. In to v korist offsite SEO. Po veliko projektih optimizacije, vam lahko kot Martin Korošec ocenim, da je najlažje doseči učinke na že obstoječi, ampak slabo SEO optimizirani strani znanega podjetja. V tem primeru so učinki lahko vidni že v treh mesecih.

Najtežje je doseči učinke na popolnoma novi spletni strani malo znanega podjetja. V tem primeru je potrebno tudi dvanajst mesecev dela za opazne uspehe.

Ja, za uspeh SEO optimizacije za Google je potrebno vedeti, kaj želite in kako do teh ciljev priti. Z dobrim načrtom in rednim, mesečnim izvajanjem SEO aktivnosti pa lahko veliko pridobite.

Po izkušnjah je razlika v prihodkih od spletne prodaje med spletno stranjo, ki se ukvarja s SEO offsite optimizacijo in stranjo, ki se s tem ne ukvarja, kar 5-kratna v obdobju samo 7 mesecev. Torej 5x manjša ali 5x večja prodaja samo zaradi tega ali pravilno in trajno delate na SEO offsite optimizaciji (po poprej narejeni SEO onsite optimizaciji, brez katere ne gre).

Zaslužiti s spletno stranjo je torej vse prej, kot enostavno. Da pa se. Razlika je, kot vedno, v znanju in organizaciji. Denar pomaga, a kot smo videli, v povprečju plačani AdWordsi naredijo le 20 % obiska spletnih strani. Pridobite znanje profesionalcev iz prakse. Google ceni samo kakovostno in pravilno narejeno SEO optimizacijo. Tudi, če le-ta ni narejena pravilno, imate lahko s tem več težav, kot koristi.

Martin Korošec

Marketinški strokovnjak

handsome young seo manager using smartphone and computer at workplace
Resnična vrednost SEO optimizacije spletne strani

Povezani objave

Dobrodošli nazaj!

Prijavite se v vaš račun

Ponastavi geslo

Za ponastavitev gesla vnesite vaše uporabniško ime ali e-naslov.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
gdpr
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?