Danes marketing temelji predvsem na marketingu odnosov. Končno je postal bolj človeški. Čas agresivnega marketinga se izteka. Ljudje so postali imuni na tradicionalne marketinške pristope. TV reklame preskočijo, med brskanjem po internetu spregledajo prikazne oglase (bannerje), ki jih manj opazijo.
V zelo malo podjetjih ta vrsta marketinga še deluje, ampak v zadnjih letih se uveljavlja nov pristop t.i. vhodni marketing (inbound marketing), ki v ospredje postavlja potencialnega kupca, grajenje odnosa, njegove interese, želje in potrebe, temelji pa na komunikaciji.
S pomočjo vhodnega marketinga potencialno stranko pritegnete na naraven način in z vsebinami, ki so zanjo relavantne. Stranka vas bo kasneje, ko bo potrebovala določeno storitev, poiskala sama. Zato je zelo pomembno, da ste prisotni na internetu, še posebej na družbenih omrežjih in spletnih iskalnikih (Google).
Bistvo tega načina promoviranja je v tem, da vas ljudje skozi družbena omrežja in spletnih strani spoznajo, posledično vam začnejo zaupati in na koncu bodo od vas tudi kaj kupili. Ampak do tega se ne pride čez noč. Do tega se pride z vztrajnostjo in rednim pojavljanjem na internetu.
Prednost interneta je tudi ta, da na spletu lahko vse merimo, med tem ko s promocijo v fizični obliki (brošure, letaki) težje. Danes je analitika na spletu že zelo dobro dodelana in nam zelo pomaga pri marketinških aktivnostih in strategijah.