V košarici ni izdelkov.

Zakaj vplivnostni (influence) marketing?

Družbena omrežja so se skozi leta obstoja razvila v različne namene, med drugim tudi kot marketinško orodje. Ker je na družbenih omrežjih vse več ljudi, predstavljajo ta odlično priložnost v smislu oglaševanja za različne znamke. Ravno zaradi tega se v zadnjem času vedno bolj pojavljajo ljudje, tako imenovani vplivneži (influencerji), ki takšne znamke promovirajo preko svojih kanalov.

Vplivneži (influencerji) so posamezniki, ki so si s kreativno, zanimivo vsebino pridobili veliko število sledilcev. Takšen način oglaševanja za podjetja  predstavlja odlično priložnost, za širjenje njihove blagovne znamke. Vplivnostni marketing je novodobni marketing, ki se ga podjetja poslužujejo predvsem takrat, kadar je ciljna skupina za njihove izdelke oz. storitve mlajša populacija. Kljub temu se opaža, da podjetja v Sloveniji, takšnega načina oglaševanja v večini še ne poznajo in se ga posledično ne poslužujejo, bodisi zaradi nezaupanja v mlajšo generacijo ali pa negotovosti glede takšnega oglaševanja.

Vplivnostni marketing oz. oglaševanje s pomočjo vplivnežev se ponaša s pozitivnimi lastnostmi in sicer:

  • Različna področja

Vplivneži s svojo vsebino delujejo na različnih področjih, prav zaradi tega je za podjetja izbira zelo lahka. Izbira ciljne publike temelji na vsebinah različnih področij, ki jih želijo podjetja predstaviti.

  • Ciljna skupina

Podjetja s pomočjo vplivnostnega marketinga ciljajo na določeno skupino ljudi, ki za njihov izdelek oz. storitev predstavljajo potencialne kupce.

  • Širjenje občinstva

Vplivneži, s svojimi družbenimi omrežji, običajno dosegajo publiko tudi izven držav katerih delujejo, zato jim to daje prednost pri širjenju blagovnih znamk na tuje trge.

  • Prvoosebna izkušnja

Odločitev za nakup izdelka, največkrat temelji na praktičnih razlogih, ki so ciljni publiki predstavljeni v različnih oglaševalskih akcijah.  Vplivneži k temu zelo pripomorejo, saj izdelke oz. storitve preizkušajo in podajajo iskrena mnenja, kar v kupcih vzbuja določeno mero zaupanja v podjetje ter njihovo blagovno znamko.

Znano je, da ljudje raje kupijo izdelek, ki so ga videli na družbenih omrežjih. Prav zato so družbena omrežja zelo aktualna, predvsem za namene oglaševanja blagovnih znamk in še kar nekaj časa bodo. Zgrešeno je mnenje, ki pravi, da je vplivnostni marketing le še ena od mnogih kreativnih idej mladih. Takšna mnenja dejansko niso relevantna, saj se vplivnostnega marketinga poslužuje veliko tujih, znanih podjetij. Tudi v Sloveniji se oglaševalske agencije vse bolj usmerjajo k vplivnostnemu marketingu, vendar je mnogo takšnih, ki dejanskega stanja ne poznajo, zato je težko najti influencerja, ki bo za določeno blagovno znamko zagotovo prinesel rezultate.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Izbor po kategorijah

Povezani objave

Vsebina ni na voljo

Dobrodošli nazaj!

Prijavite se v vaš račun

Ponastavi geslo

Za ponastavitev gesla vnesite vaše uporabniško ime ali e-naslov.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?