Jorge Bucay pisatelj in odličen pripovedovalec zgodb je dejal, da se v zgodbah skriva modrost sveta, ter da nam vsak človek in vsaka zgodba pokažeta nove reštive za stare probleme ali pa nam povesta kako uporabiti stare rešitve za nove probleme. Z zgodbo je informacija sprejeta in ozaveščena na popolnoma drugačen način, kot če samo opisujemo ali naštevamo gola dejstva. Poleg tega, pa se vsaka zgodba dogaja v mislih bralca, zato je zanj edinstvena.

4 pomembna dejstva ki jih moramo vedeti o našemu bralcu
- Bralci niso neumni.
- Ni potrebno, da preberejo kar ste napisali.
- Na svoj e-mail naslov so prejeli še druga pisma, ne samo vaš
- Imajo druge pomembnejše stvari za početi v življenju.
Torej vas pri pisanju prodajnega pisma čakata dve nalogi: vaše pisanje naj bo prepričljivo in izkušja branja naj bo prijetna. Pozabite na dolge uvode, besedilo mora vsebovati akcijo, ne opisovanje. Dialog s bralcem je akcija. Dogodki so akcija. Pridevniki, presežniki in klišeji niso akcija. Vsaka zgodba potrebuje junaka. Če bo to resnična oseba, bo vaša zgodba imela večjo moč, da z bralcem vzpostavite oseben odnos.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.