NAROČNIKI

Z vsebino skozi prodajni lijak

Naroči

polni dostop

INTERVJU

IZA LOGIN

HITRI VODIČ:

uspešen spletni nastop

Cilj vsebinskega marketinga je pridobitev dobičkonosnih in zvestih kupcev. vaša naloga je, da potencialne kupce spremenite v zveste kupce. zato je ključno, da z vsebino peljete potencialne kupce skozi prodajni lijak in da vsebino prilagodite stopnji nakupnega procesa, v kateri se nahaja potencialni kupec. pa si poglejmo predloge za vsebine na primeru prodajnega lijaka v treh stopnjah.

vrh lijaka

predstavlja začetek nakupnega procesa, ko prične kupec z iskanjem rešitve, informacij. V tem koraku vas začnejo potencialni kupci spoznavati in vi gradite na prepoznavnosti blagovne znamke, vzpostavljate zaupanje in ne prodajate. Z ustreznimi vsebinami in izobraževanjem poskusite pritegniti čim širši krog vaše ciljne skupine v prodajni lijak. Nekaj predlogov vsebin: e-knjige, zapisi na blogu, webinarji, infografike, check liste, video vsebine, e-novice.

Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.

NAROČITE SE

Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.
Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Povezani objave

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
gdpr
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?