Cilj vsebinskega marketinga je pridobitev dobičkonosnih in zvestih kupcev. vaša naloga je, da potencialne kupce spremenite v zveste kupce. zato je ključno, da z vsebino peljete potencialne kupce skozi prodajni lijak in da vsebino prilagodite stopnji nakupnega procesa, v kateri se nahaja potencialni kupec. pa si poglejmo predloge za vsebine na primeru prodajnega lijaka v treh stopnjah.
vrh lijaka
predstavlja začetek nakupnega procesa, ko prične kupec z iskanjem rešitve, informacij. V tem koraku vas začnejo potencialni kupci spoznavati in vi gradite na prepoznavnosti blagovne znamke, vzpostavljate zaupanje in ne prodajate. Z ustreznimi vsebinami in izobraževanjem poskusite pritegniti čim širši krog vaše ciljne skupine v prodajni lijak. Nekaj predlogov vsebin: e-knjige, zapisi na blogu, webinarji, infografike, check liste, video vsebine, e-novice.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.