NAROČNIKI

Uporaba chatbota v podjetju

Naroči

polni dostop

INTERVJU

MIC MELANŠEK

HITRI VODIČ:

izdelava spletne trgovine

Klepetalni roboti bodo v prihodnje zelo vplivali na naš vsakdan. Zato je pomembno, da v podjetju zaznamo priložnost ter ta novi prodajni kanal vpeljemo in integriramo še pred konkurenco. Chatbot je za podjetje velika pridobitev, saj lahko nadomesti človeka tako pri servisu za stranke kot pri prodaji ter še na mnogo drugih področjih.

V slovenskih podjetjih se te izjemne prednosti v večini še ne zavedajo in ne zaznavajo priložnosti. Ponekod se še vedno upirajo kakršnim koli investicijam v kakršen koli razvoj. Poleg tega smo tudi kot trg še dokaj zaprti – to lahko vidimo pri uvedbi mobilnih aplikacij, ki so v tujini, npr. ZDA, bile aktualne že v letu 2010, k nam pa so prišle šele v letu 2017.

Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.

NAROČITE SE

Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.
Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.

Povezani objave

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
gdpr
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?