Klepetalni roboti bodo v prihodnje zelo vplivali na naš vsakdan. Zato je pomembno, da v podjetju zaznamo priložnost ter ta novi prodajni kanal vpeljemo in integriramo še pred konkurenco. Chatbot je za podjetje velika pridobitev, saj lahko nadomesti človeka tako pri servisu za stranke kot pri prodaji ter še na mnogo drugih področjih.
V slovenskih podjetjih se te izjemne prednosti v večini še ne zavedajo in ne zaznavajo priložnosti. Ponekod se še vedno upirajo kakršnim koli investicijam v kakršen koli razvoj. Poleg tega smo tudi kot trg še dokaj zaprti – to lahko vidimo pri uvedbi mobilnih aplikacij, ki so v tujini, npr. ZDA, bile aktualne že v letu 2010, k nam pa so prišle šele v letu 2017.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.