E-pošta je preprost način, da dosežete doseg mobilnih uporabnikov
Eden od razlogov za email marketing, je vrednost za lastnike podjetij, da na preprost način dosežejo potrošnike na mobilnih napravah brez veliko vlaganja v nove tehnologije ali programske opreme.
V Forrester Research so objavili zelo zanimivo študijo, kjer so ugotovili, da je 42 odstotkov e-pošte odprtih v mobilnih napravah in 17 odstotkov na tablicah. To pa seveda pomeni, da je skoraj tri od petih e-sporočil, odprtih na mobilnih napravah in se lahko e-pošta šteje kot mobilni marketing.
Uporaba e-pošte je torej boljša od uporabe SMS mobilnega marketinga ker:
- Deluje na mobilnih napravah in tablicah
- E-poštna sporočila so brezplačna za potrošnika, medtem ko pri SMS sporočanjem imamo stroške
- E-pošta ima veliko prostora za vsebino in grafično oblikovanje za privlačne ponudbe
Učinkovit način za obveščanje potrošnikov
Email marketing ni samo za tržnike. Taktika je zelo učinkovita za pomoč podjetjem, da ostanejo povezani s svojimi strankami. V bistvu potrošniki pogosto iščejo email kampanje od svojih najljubših blagovnih znamk in lokalnih trgovinah.
Podjetje Nielsen je sporočilo, da se 28 odstotkov spletnih nakupovalcev naroči na e-novice ali izdelke, da bi bili obveščeni. Študija iz Loyalty 360 je sporočila, da 59 odstotkov mamic se prijavi na e-poštna obvestila od blagovnih znamk, kjer so bile ponujene nagrade.
Email se lahko tudi uporabi kot način za zagotavljanje vsebin za potrošnike. Prodajalci, ki dodajo video v njihove e-poštne akcije, si povišajo rast tudi do 40 odstotkov.
Torej uporaba e-pošte kot obveščanje je zelo močno orodje, s katerim bomo redno spodbujali potrošnike k nakupu ali sodelovanju na spletni strani.
Enostavno se lahko prilagodi in vključi v ostale strategije trženja
Vsestranskost email marketinga je še en razlog, da tržniki morajo spremljati in nadgrajevati svoje strategije. Odvisno od velikosti email baze in znanje od tržnika, ki kreira email lahko sporočila segajo od enostavnih, do zelo zapletenih.
E-sporočila lahko prilagodite, da vsebujejo ime uporabnika in še veliko več. S takšnimi strategijami pa boste tudi vnesli osebni pristop, ki je veliko bolj priljubljen.
Nekaj hitrih predlogov za druge uporabe:
- pošiljanje pozdravnega sporočila ob prijavi na e-obveščanje
- zahvaljevanje za nakup, ki so ga potrošniki opravili
- potrošnikom, ki dalj časa niso obiskali spletne trgovine, lahko pošljemo e-sporočilo s katerim jih spomnimo, da obstajamo
- ob praznikih in rojstnih dnevih jim lahko pošljemo pozdrave in voščila
E-pošta je zelo poceni
Če povzamemo najboljše razloge za uporabo email marketinga:
- Enostavna
- Učinkovita
- Poceni
Email marketing omogoča podjetjem, da dosežejo veliko število potrošnikov v višini nekaj centov na sporočilo. Zato je tudi za manjša podjetja veliko bolj priljubljen kot pa so Tv, radio ali neposredna pošta.
Študija, ki so jo opravili pri Forrester Research je pokazala, da 85 odstotkov trgovcev na drobno menijo, da je email marketing eden od najbolj učinkovitih taktik pridobivanja kupcev.
Bistvo vsega tega je, da lahko lahko email precej stara strategija, vendar je še vedno ključnega pomena. Je zelo enostavno, da začnete z email marketingom.
Želite pomoč pri email marketingu? Obrnite se na nas še danes.