Družbena omrežja so postala nepogrešljiva v našem vsakdanjem življenju. Tudi mnogi športniki vse pogosteje uporabljajo različne platforme, da lahko na njih delijo svoje misli in so bliže svojim oboževalcem. Vedno več komunikacije poteka na Facebooku, Instagramu in Twitterju. Ponekod v tujih državah so športniki šli že tako daleč, da se novinarske konference snemajo za zaprtimi vrati in so na voljo gledalcem na družbenih omrežjih.
Pojavljanje na spletu pa ni nujno samo zaradi navijačev. Podjetja in sponzorji vse več produktov oziroma storitev oglašujejo s pomočjo športnikov in njihovih profilov na družbenih omrežjih. Tudi klubi, zveze (društva) in reprezentance se zavedajo, kaj za prepoznavnost pomeni, če imajo v svojih vrstah športnika, ki mu sledi kopica ljudi.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.