Stopnja spletnega nakupovanja še naprej raste, in sicer je v samo zadnjem tednu trg »e-trgovine« v Evropi in Veliki Britaniji zrasel za 129%. To posledično spreminja pričakovanja potrošnikov, ki od »e-trgovine« pričakujejo vedno več.
Astound Commerce je izvedla raziskavo »Covid-19 and the Consumer« na vzorcu 1000 potrošnikov. Ugotovili so, da se pričakovanja zaostrujejo in da »e-potrošnik« postaja vse bolj zahteven. V prihodnje napovedujejo, da bo spletno nakupovanje temeljilo na hitrosti storitve, enostavni uporabniški izkušnji, vedno bolj pomembna pa bodo tudi etična vrašanja.
»Brezstična« trgovina je omogočila večkanalnim trgovcem, da potrošnikom omogočijo takojšnje naročilo oz. hipni nakup, ne glede na to, kje se nahajajo. V marcu se je število »click and collect« nakupov na »week-on-week« ravni povečalo za več kot tretjino (35%). Trgovci in potrošniki so se zelo hitro prilagodili na nove ukrepe, ki ponekod veljajo še danes. Možnost »contact-free« nakupovanja je odgovor industrije na družbeno izolacijo in velik napredek, če gledamo na celotno industrijo. Če trgovci želijo kakovostno slediti zahtevam uporabnikov in potrošnikov, je ta način poslovanja nujen.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.