Vsebinski marketing je oblika marketinga, ki je osredotočena na ustvarjanje, objavljanje in distribucijo vsebin za ciljno občinstvo na spletu.
Podjetja ga pogosto uporabljajo za:
- privabljanje pozornosti potencialnih kupcev,
- razširitev baze strank,
- ustvarjanje ali povečanje spletne prodaje,
- povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in
- vključitev spletne skupnosti uporabnikov.
Gre torej za privabljanje in spreminjanje potencialov v kupce z ustvarjanjem in izmenjavo brezplačnih vsebin. Namen je pomagati podjetjem pri ustvarjanju trajnostne blagovne prepoznavnosti in hkrati zagotavljanju dragocenih informacij potrošnikom, vse z namenom ustvarjanja pripravljenosti za nakup izdelkov oziroma storitev v prihodnosti.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
PRIJAVITE SE, če ste že naročnik
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.