NAROČNIKI

Rešitev za podjetja, ki sledijo sodobnim trendom

Tudi pri nas E-izobraževanja kamlu v vseh podjetjih

Naroči

polni dostop

INTERVJU

IZA LOGIN

HITRI VODIČ:

uspešen spletni nastop

E-izobraževanja niso več muha enodnevnica. Podjetniki izkoriščajo številne prednosti izobraževanj na daljavo.

Uporaba e-izobraževanj v Sloveniji v podjetjih se počasi izboljšuje, vendar se mnogi še vedno ne zavedajo njegovih številnih prednosti. V digitalni dobi se podjetja sicer skušajo prilagoditi in počasi spreminjajo pogled na izobraževanja svojih zaposlenih. To ne pomeni, da popolnoma črtajo standardna izobraževanja v učilnici.

Se pa nekateri že zavedajo prednosti e-izobraževanj in jih s pridom izkoriščajo. Iz prakse se sicer priporoča kombinirana oblika izobraževanja, torej v učilnici in hkrati na e-izobraževalnih platformah.

V primerjavi z zastarelimi oblikami izobraževanja e-izobraževanje učencu omogoča izboljšano in bolj dinamično izkušnjo. E-izobraževanja sicer ne bodo izpodrinila standardnih izobraževanj, so pa odlična dopolnitev.

Prednosti E-izobraževanja:
  1. Zmanjšuje stroške usposabljanja (stro- ške predavatelja, prevoza, prostora).
  2. Takojšna dostopnost do novih vsebin (novosti v podjetju; hitro posodabljanje, ažurnost).
  3. Sprotno preverjanje znanja (sprotno preverjanje osvojenega znanja s te- sti; certifikati za uspešna testiranja znanja). Večja prožnost v času, kraju, tempu in vsebini izobraževanja (izobra- žujemo se lahko povsod, kjer imamo dostop do interneta).
  4. Izboljšanje produktivnosti in kakovosti dela zaposlenih (zaslužek podjetja v povprečju okoli 26 % več na zaposle- nega).
  5. Personalizirano izobraževanje (dostop do že obstoječih vsebin; nove vsebine, ki jih podjetje naloži samo).
  6. Ponuja zaposlenim možnost dostopa do informacij, ko jo najbolj potrebujejo (samostojnost pri izbiri učne poti).
  7. Prilagodljivost (sposobnost sistema, da se prilagodi enemu ali več tisočim uporabnikom).
  8. Možnost prilagajanja učnih pristopov posameznikovim potrebam (priprava po meri glede na dejavnost, ki jo ponuja podjetje; dopolnjevanje e-gradiv).
  9. Zaposlenim omogoča, da imajo nadzor nad svojim usposabljanjem.
  10. Višja stopnja pomnenja (tudi do 60 % višja kot pri klasičnem učenju).

Več znanja in boljši rezultati

Podjetja, ki svojim zaposlenim omogočajo e-izobraževanja, v povprečju zaslužijo približno 26 % več na zaposlenega. Odstotek je previsok, da bi ga kar spregledali. Ne glede na to, ali ste malo podjetje, ki je pred kratkim odprlo svoja vrata, ali večji gospodarski subjekt, ki ima več tisoč zaposlenih, je redno usposabljanje vaših zaposlenih ena od najpomembnejših zadev, če želite ostati med vodilnimi na svojem področju.

E-izobraževanja spodbujajo razvoj večje storilnosti zaposlenih. Raziskave so namreč pokazale, da številni zaposleni dsoegajo boljše rezultate in se pri e-izobraževanju naučijo več, kot bi se naučili z učiteljem. Ste se morda vprašali zakaj je temu tako? Za to obstaja več razlogov. Eden največjih pa je, da imajo zaposleni pri e-izobraževanju možnost, da vsebino ponovijo ali pa si učno uro ogledajo večkrat. Učna snov jim je vedno na voljo. Ko se ura pri klasičnem poučevanju v učilnici konča, snov ni več na voljo, pri e-izobraževanju pa je to popolnoma drugače.

Pa poglejmo »doseganje boljših rezultatov« še v številkah. Glede na raziskavo, ki jo je izvedel IBM, podjetje z vsakim dolarjem, ki ga vloži v orodja in strategije e-izobraževanja, ustvari 30 dodatnih dolarjev.

Vpogled V Vaše najVečje bogastVo – znanje

Izobraževanje v učilnici ima zagotovo prednost v interakciji med predavateljem in udeleženci. Vendar vodje težko izmerijo ali so se njihovi zaposleni kaj naučili, koliko so odnesli in kako so izobraževanja vplivala na njihovo delo in ali so pripomogla k izboljšanju rezultatov. Na novejših e-izobraževalnih platformah je večinoma na voljo tudi vpogled v to, kar so se zaposleni naučili. Tako imajo vodje pregled nad tem, kaj, koliko in kdaj se zaposleni izobražujejo. Z raznimi testnimi vpršanji pa jih lahko vodje dodatno vzpodbudijo, da razmišljajo o tem kaj jim je določen tečaj prinesel, hkrati pa sami preverijo kaj se je njihova skupina naučila in ali so osvojili znanje, ki ga je vodja zahteval.

»Manj denarja za Več denarja«

Bistveno vprašanje, ki si ga vsi podjetniki zastavljajo, je, ali bo podjetje poslovalo uspešneje s kadri, ki so vključeni v e-izobraževanja. Želja seveda je, da se zmanjšajo stroški izobraževanj (predavalnice, predavatelji, prevoz …) in na drugi strani, da se poveča uspešnost podjetja na trgu in delež prodaje. S pomočjo e-izobraževanj lahko stroške drastično zmanjšate, saj lahko iste informacije prek e-poti posredujete učinkoviteje, za samo delček stroškov, ki bi jih imeli sicer. Podjetje IBM je po besedah nekdanjega vodje prodaje Davea Evansa s prehodom na e-izobraževanja prihranilo skoraj 200 miljonov dolarjev.

Učne Vsebine ključni eleMent e-izobražeVanja

Pri vsem tem je potrebno dobro razmisliti o ključnih elementih e-izobraževanj. Za uspešno izvedbo so namreč potrebni osnovni elementi tovrstnih izobraževanj, torej udeleženci (kader), učne vsebine (tečaji), izobraževalni portal ter vodja izobraževanja. Brez udeležencev e-izobraževanja seveda niso mogoča. So jedro vsakega e-izobraževanja. Vse aktivnosti se odvijajo z namenom, da udeleženci pridobijo novo znanje. Pri tem je pomembno, da jih skozi proces vodi vodja (v podjetjih je ponavadi to kar vodja kadrovske službe ali pa vodja izobraževanj). Učne vsebine so najpomembnejši element učinkovitega e-izobraževanja. Velikokrat si podjetja umislijo izobraževalne platforme, ki nimajo vključenih učnih vsebin. To pomeni, da morajo podjetja v tem primeru poskrbeti za svoje vsebine. Velikokrat nato pozneje ugotovijo, da je izdelava tečajev (učnih vsebin) draga in zamudna ter da zanjo potrebujejo nov kader. Zato je smiselno, da podjetje pred pričetkom naredi izobraževalni načrt. Iz dosedanje prakse je priporočljivo, da podjetje uporablja izobraževalni portal, na katerem je že učna vsebina. Bodisi so to mehke veščine, prodaja, komunikacija ipd. Ob tem pa na portal oziroma platformo naložijo tudi kakšno svojo vsebino. Bodisi imajo nov produkt, sporočilo za zaposlene (udeležence) ali kaj tretjega.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Povezani objave

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?