NAROČNIKI

Pošiljate e-novice, ki ostajajo neodprte?

Ste kdaj preverili kakšen je vaš “Open Rate”? Delež odprtih mailov (Open rate) vam pove, kakšen delež je odprtih E-novic, glede na dostavljene.

Naroči

polni dostop

HITRI VODIČ:

družbena omrežja

Ste kdaj preverili kakšen je vaš “Open Rate”? Delež odprtih mailov (Open rate) vam pove, kakšen delež je odprtih E-novic, glede na dostavljene.

Če uporabljate e-mail kampanje, s katerimi leade obveščate o novostih, posebnih akcijah itd., potem veste, da se povprečje odprtih E-mail sporočil, giblje okrog 27 odstotkov. Dejstvo je, da ostalih 73 odstotkov naslovnikov, vaš newsletters sploh ne vidi, saj ta pristane v zavihku "Promocije".

SLOVAR TUJK

  • Lead = potencialni kupec, ki je pokazal interes za vaš izdelek ali storitev.
  • Open Rate = Delež odprtih mailov

DEJSTVA IZ BRANŽE PRODAJA

  • 50% kontaktov (leadov), še ni pripravljenih na nakup.
  • Novi kontakti v skoraj 80% ne postanejo kupci.
  • Podjetniki, ki so uspešni v procesu ustvarjanja odnosov s potencialnimi strankami, se lahko pohvalijo s 50% povečanjem števila strank, ki so pripravljene kupiti storitev ali izdelek,
  • in 33% zmanjšanjem stroškov.
  • Stranke, s katerimi ste že ustvarili odnos v povprečju opravijo za 47%  dražje nakupe kot stranke, s katerimi podjetje predhodno ni ustvarilo odnosa.

Kako potencialni stranki sporočiti, da jo v E-poštnem nabiralniku čaka novo sporočilo?

Konverzija leadov predstavlja pomemben faktor uspeha za vsakega podjetnika in majhna podjetja, imajo za pridobivanje novih kontaktov (leadov), ponavadi na voljo zelo omejen buget.

Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.

NAROČITE SE

Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.
Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Povezani objave

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
gdpr
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?