Če uporabljate e-mail kampanje, s katerimi leade obveščate o novostih, posebnih akcijah itd., potem veste, da se povprečje odprtih E-mail sporočil, giblje okrog 27 odstotkov. Dejstvo je, da ostalih 73 odstotkov naslovnikov, vaš newsletters sploh ne vidi, saj ta pristane v zavihku "Promocije".
SLOVAR TUJK
- Lead = potencialni kupec, ki je pokazal interes za vaš izdelek ali storitev.
- Open Rate = Delež odprtih mailov
DEJSTVA IZ BRANŽE PRODAJA
- 50% kontaktov (leadov), še ni pripravljenih na nakup.
- Novi kontakti v skoraj 80% ne postanejo kupci.
- Podjetniki, ki so uspešni v procesu ustvarjanja odnosov s potencialnimi strankami, se lahko pohvalijo s 50% povečanjem števila strank, ki so pripravljene kupiti storitev ali izdelek,
- in 33% zmanjšanjem stroškov.
- Stranke, s katerimi ste že ustvarili odnos v povprečju opravijo za 47% dražje nakupe kot stranke, s katerimi podjetje predhodno ni ustvarilo odnosa.
Kako potencialni stranki sporočiti, da jo v E-poštnem nabiralniku čaka novo sporočilo?
Konverzija leadov predstavlja pomemben faktor uspeha za vsakega podjetnika in majhna podjetja, imajo za pridobivanje novih kontaktov (leadov), ponavadi na voljo zelo omejen buget.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
PRIJAVITE SE, če ste že naročnik
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.