Tukaj 5 uporabnih nasvetov, kako do učinkovitega spletnega nastopa na internetu.
1. DRUŽBENA OMREŽJA (Facebook, Instagram in LinkedIn)
Najceneje in najlažje začnete promocijo preko družbenih omrežjih. Prisotnost na družbenih omrežjih ni več izbira, ampak s podjetjem morate biti prisotni, tam kjer se nahajajo ljudje. In kot narekuje trend, komunikacijski kanali, kjer je največ ljudi, so družbena omrežja (Facebook, Instagram, Youtube,…) Na družbenih omrežjih je že več kot 2,51 milijarde ljudi. Torej, kje se nahajajo vaše potencialne stranke?
2. SPLETNA STRAN ALI SPLETNA TRGOVINA
Za resen nastop na internetu, zagotovo morate imeti spletno stran, ki je prilagojena na mobilne naprave. Vaši potencialni kupci najprej pridejo v stik z vašo spletno stranjo, šele nato vas kontaktirajo osebno. Kar 81% ljudi, preden kupi izdelek, gre preverit informacije preko interneta. Torej spletna stran naredi prvi vtis, od katerega je odvisno, ali boste zaključili prodajo ali prejeli povpraševanje, ali bodo zapustili stran in šli raje h konkurenci.
Seveda pa, ni dovolj, da je spletna stran zgolj objavljena na internetu, ampak jo uporabniki morajo najti, zato je pomembno, da je optimizirana.
3. OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI
Kaj pomeni optimizacija spletnih strani? Čisto po domače povedano, spletna stran se mora čim višje pojaviti na spletnem iskalniku Google, drugače vas ljudje ne najdejo. Uporabniki vas najdejo, če je spletna stran optimizirana na določene ključne besede, ki jih ljudje preko Googla iščejo. Kako čim višje z optimizacijo spletnih strani priti na Googlu, boste lahko slišali v soboto, 9.2.2019 v Laškem od največjega slovenskega strokovnjaka Tomaža Gorca. Ne zamudite te priložnosti.
4. SPLETNO OGLAŠEVANJE (Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn)
Za res dobre prodajne rezultate na spletu brez plačljivega oglaševanja več ne gre. Če želite, da vas uporabniki najdejo na Googlu, je zelo pomembno, da oglašujete preko Google Ads sistema. Velik delež oglaševalskega proračuna podjetja danes vlagajo v družbena omrežja, ki so zelo pomemben del prodajnega procesa, še posebej za negovanje strank in za prepoznavnost podjetja.
5. E-MAIL MARKETING
Gradite svojo e-mail bazo, ker to je vaš največji zaklad. Družbena omrežja s sledilci so super, ampak nikoli ne veste, kakšni so cilji Facebooka ali kakšnega drugega družbenega omrežja. Lahko se naenkrat zaprejo ali pa postanejo plačljiva? E-mail baza pa vam ostane vedno, s katero negujete svoje obstoječe in potencialne stranke. Tako vas ljudje spoznavajo in gradite zaupanje. Tako, da ne zanemarjajte e-mail marketinga. Je eden izmed najbolj učinkovitih in najcenejših prodajnih kanalov.
Če bi se radi še podrobneje naučili o vseh segmentih internetnega marketinga, zagotovo morate priti na seminar v soboto, 9.2.2019 v Laško, kjer boste lahko v živo, karkoli vprašali 5 top slovenskih strokovnjakov. ki se spoznajo vsa zgoraj našteta področja.