Spletna omrežja postajajo eden glavnih marketinških orodij. Velika večina uporabnikov prisega na Facebook, saj omogoča pripravo učinkovitih prodajnih akcij. Twitter je namenjen deljenju mnenj, Linkedin pa komuniciranju in povezovanju poslovnih uporabnikov in iskanju poslovnih partnerjev.
Na Facebook-u lahko ustvarimo spletno mesto za podjetje, blagovno znamko ali posel. S postavitvijo spletne strani na Facebook-u tako ustvarimo skupnost oboževalcev s katerimi lahko nato komuniciramo. Preko dodatnih Facebook aplikacij lahko pridobivamo nove potencialne stranke. Uporabljamo ga lahko tudi za oglaševanje, ki velja za eno izmed učinkovitejših na spletu. Pri izbiri oglaševalske akcije lahko natančno določimo ciljno publiko, starost, spol, državo, izobrazbo, jezik…
Je mikroblogna storitev, ki omogoča pošiljanje kratkih sporočil. Vsebujejo lahko le 140 znakov. Spremenimo ga lahko v močno marketinško orodje, saj z ustvarjanjem sporočil pridobite uporabnike, ki vam sledijo in tako prejemajo vsa vaša sporočila.
Linked In
Je največje svetovno poslovno družabno omrežje, ki povezuje ljudi, ki iščejo nove poslovne priložnosti. Glavni namen pridružitve k omrežju je vodenje lastne kariere. Z ustvarjanjem profila si napravimo zbirko podatkov z vsemi svojimi izkušnjami in znanjem. Z iskanjem našega imena na Googlu bodo delodajalci in ostali interesenti prejeli povezavo na naš Linked In profil. Na tak način lahko pustimo dober poslovni vtis.
Skype
Je brezplačno spletno telefonsko omrežje, ki omogoča komuniciranje preko video ali glasovnega pogovora. Omogoča tudi konferenčne pogovore, ki vključujejo do 5 uporabnikov. Zraven tega omogoča še prenos besedilnih sporočil in datotek med uporabniki.
Flickr
Je spletno mesto, ki omogoča gostovanje za fotografije in videoposnetke in je namenjeno deljenju vsebine z drugimi uporabniki na spletu. Fotografije lahko nalagamo preko interneta, mobilnega telefona, elektronske pošte ali namizne aplikacije.