To je prepričanje prenekaterega posameznika, podjetnika, marketingarja ... pogosto slišim »Google je predrag« ali mi kdo omeni, kako se mu zdi, da mu Facebook zgolj jemlje denar, rezultatov pa ni ...drži, vsaka investicija je lahko zgolj strošek, če nanjo ne gledamo kot na investicijo, ki nam lahko prinese dodatni zaslužek, nove stranke, boljšo dolgoročno prepoznavnost itd.
Splet ponuja različne možnosti za oglaševanje in vsekakor zagotavlja fleksibilnost, saj je podjetje veliko manj omejeno kot pri ostalih, bolj tradicionalnih načinih. predvsem pa spletno oglaševanje zagotavlja bolj natančno usmeritev na želen segment trga in tako že vnaprej upošteva odziv ciljnega občinstva.
Treba se je zavedati, da vsak spletni oglaševalski kanal res ni najbolj primeren za vsako podjetje in za vsako dejavnost. Vendar pa ne smemo posploševati, saj to še ne pomeni, da so neprimerni prav vsi kanali in vse platforme. Lahko se celo zgodi, da so za naše podjetje koristni različni kanali, čeprav ne v enaki meri in ne na enak način. Te kanale moramo znati učinkovito povezati, da se med seboj dopolnjujejo in delujejo sinergično.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.