Izdelana mora biti tako, da jo boste s ponosom pokazali vašim poslovnim partnerjem in kupcem. Projekt oblikujemo v skladu z vašo dejavnostjo, potrebami in željami. Predvsem se držimo načel enostavnosti, uporabnosti, kreativnosti v skladu z dejavnostjo.
Nekaj osnov za dober vizualni izgled
- Ozadje naj bo belo ali zelo svetel odtenek osnovne barve.
- Ena barva naj prevladuje, druge uporabite za detajle.
- Uporaba barv naj bo odvisna od situacije in osebnega vidika.
- Za naslove uporabljajte odtenke ene od osnovnih barv.
- prenasičenost z barvami in vsebinami lahko kupce odvrne.
- izogibajte se svetlega besedila na temni podlagi ali mešanja 2 različnih barv.
- velikost pisave naj bo berljiva, ne premajhna in ne prevelika.
- izpostavite največ 3 izdelke / storitve, da preprečite ‘zmedo na strani’.
- 1 slika lahko pove več kot 1000 besed.
Vsebina na strani
- Osredotočite se na enostavnost, prodajo in posredovanje sporočila.
- Pripravite učinkovita prodajna besedila.
- Na vidnem mestu prikažite svoje kontaktne podatke.
- V meniju prikažite seznam storitev.
- Vsebina naj bo povezovalna, z povezavami na podstrani.
- Izpostavite prednosti izdelkov / storitev.
- Povejte obiskovalcem, kaj želite od njih.
Naslednji dodatki na strani naj bodo uporabljeni in oblikovani glede na vaše potrebe:
- ankete in ankete po meri,
- kontaktni obrazci, povpraševanja, naročila,
- različne galerije slik v flashu,
- komentiranje prispevkov,
- forum, kvizi, igre,
- registracija uporabnikov z različnimi dostopi,
- spremljanje obiskov,
- koledar dogodkov,
- najbolj obiskane vsebine,
- iskanje po strani,
- pošiljanje priporočil,
- spletna trgovina …