Kako oglaševati na Facebooku, ne da bi za to zapravili goro denarja? Enostavno. Biti morate pametnejši in izvirnejši od drugih. Naslov članka je precej obetajoč, kajne? Brez skrbi, ne gre za vabo. Facebook oglaševanje je res lahko zares ugodno. Še posebno, če ga primerjamo s klasičnimi oblikami oglaševanja.
Trenutno najbolj vroč marketingar Gary Vaynerchuk je nekoč dejal: »Nihče več ne gleda jumbo plakatov. Ljudje še na cesto ne gledajo več.« Težko mu je oporekati. Ljudje še med vožnjo visijo na Facebooku. Ne mislim vas. Vi ste zagotovo zelo vzoren voznik.
Še vedno oklevate z oglaševanjem preko Facebooka? Dovolite mi, da vas v naslednjih vrsticah poskušam prepričati nasprotno. Puščate namreč denar na mizi. V to sem popolnoma prepričan. Zakaj bi sploh oglaševali preko Facebooka, se morda sprašujete. Ker dobro vem, da želite povečati prepoznavnost vaših izdelkov ter storitev ali vas samih, privabiti več ljudi na vašo spletno stran, pridobiti nove potencialne stranke in zaslužiti več. In to za najmanjši možni vložek. Drži? V prvih letih tega tisočletja je neverjetno veliko število podjetij, ki so pozneje imela na milijone in milijone dobička, svoj posel v celoti zgradilo s pomočjo Googlove oglaševalske platforme AdWords.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.