Na dosežek so zelo ponosni. Verjamejo, da mora vsaka njihova inovacija, tehnologija in storitev stremeti k poenostavljanju, saj tako ljudem prihranijo čas in energijo.
Takšna sta tudi njihova nagrajena spletna stran in spletna trgovina si.gorenje.com – enostavna, varna, uporabniku prijazna in hkrati ponujata relevantne vsebine ter inovativne produkte.
V Hisense Gorenje Europe so si v okviru nove digitalne poslovne strategije kot enega izmed pomembnejših ciljev zastavili tudi povišanje prodaje preko lastnih spletnih platform.
Po besedah direktorice marketinga, Alenke Potočnik Anžič, jim je to tudi uspelo: »Z novo prenovljeno spletno stranjo in trgovino Gorenje Slovenija nam je to že v času epidemije več kot odlično uspevalo in uspešno nadaljujemo s tem dobrim trendom tudi danes.« Vodja oddelka digitalizacije, Vladimir Nardin, dodaja: »Z novimi spletnimi stranmi in digitalnimi storitvami smo obenem pripravili tudi novo platformo za pametne aparate.« Zavedajo se, da ima dobra spletna stran ključno vlogo pri prodaji preko spleta.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
PRIJAVITE SE, če ste že naročnik
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.