Živimo v zelo hitro odvijajoči se družbi, ko so postale informacije podobne juhi iz vrečke – hitro sproducirane, z zelo malo “hranilne vrednosti” in visoko adiktivne. Ste v zadnjem času prebrali kakšno knjigo? Če je bila to prva po dolgem času, ste gotovo opazili probleme s koncentracijo, ki jih od prej ne pomnite. Zakaj? Postali smo odvisni od instant informacij, skozi katere se zelo hitro prebijemo in nam ne nudijo skoraj nobene dodane vrednosti.
Kakšen trend lahko glede na trenutno stanje pričakujemo v prihodnosti? Prav gotovo se približujemo ob- dobju, ko bo ponovno na pomenu veliko pridobil vsebinski oziroma content marketing. Instant informacij smo se “najedli” in čas je za kvalitetno vsebino. Dejstvo je, da kvalitetna vsebina od bralcev zahteva veliko več truda, zato jo želite napisati tako, da bo čim bolj uporabna.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.