Model korporativnega uredništva pod lupo je celostno upravljanje in nadzorovanje komuniciranja sploh mogoče? Komuniciranje različnih organizacij vse pogosteje temelji na družbenih omrežjih, ki jih organizacije bolj ali manj uspešno tudi upravljajo.
Ker se število digitalnih platform in kanalov hitro množi in spreminja, širi pa se tudi obseg ciljnih javnosti, sta celostni nadzor in upravljanje komuniciranja vse težja, saj zajemata tudi interno in zunanje okolje. Kar naenkrat nam primanjkuje časa in kadrov za spremljanje vseh kanalov, na katerih smo prisotni, dragoceni komentarji in vprašanja uporabnikov pa ostajajo prezrti.
Z razmahom spleta, predvsem pa s priljubljenostjo družbenih medijev, se je izjemno spremenilo tudi upravljanje komuniciranja. nič več se ne zanašamo izključno na tradicionalne medije, pač pa v organizacijah vse bolj komuniciramo sami, mimo medijskega filtra in po lastnih kanalih komuniciranja. a če smo nekdaj upravljali le peščico komunikacijskih kanalov, se je danes njihovo število (vsaj) podvojilo, s tem pa je celostno upravljanje in nadzorovanje komuniciranja postalo skorajda »misija nemogoče«.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.