NAROČNIKI

Model korporativnega uredništva pod lupo

Naroči

polni dostop

INTERVJU

MIC MELANŠEK

HITRI VODIČ:

izdelava spletne trgovine

Model korporativnega uredništva pod lupo je celostno upravljanje in nadzorovanje komuniciranja sploh mogoče? Komuniciranje različnih organizacij vse pogosteje temelji na družbenih omrežjih, ki jih organizacije bolj ali manj uspešno tudi upravljajo.

Ker se število digitalnih platform in kanalov hitro množi in spreminja, širi pa se tudi obseg ciljnih javnosti, sta celostni nadzor in upravljanje komuniciranja vse težja, saj zajemata tudi interno in zunanje okolje. Kar naenkrat nam primanjkuje časa in kadrov za spremljanje vseh kanalov, na katerih smo prisotni, dragoceni komentarji in vprašanja uporabnikov pa ostajajo prezrti.

Z razmahom spleta, predvsem pa s priljubljenostjo družbenih medijev, se je izjemno spremenilo tudi upravljanje komuniciranja. nič več se ne zanašamo izključno na tradicionalne medije, pač pa v organizacijah vse bolj komuniciramo sami, mimo medijskega filtra in po lastnih kanalih komuniciranja. a če smo nekdaj upravljali le peščico komunikacijskih kanalov, se je danes njihovo število (vsaj) podvojilo, s tem pa je celostno upravljanje in nadzorovanje komuniciranja postalo skorajda »misija nemogoče«.

Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.

NAROČITE SE

Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.
Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.

Povezani objave

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
gdpr
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?