Če na svojem Facebook Messengerju že uporabljate chatbota, ali se s to idejo že nekaj časa spogledujete, ste verjetno že zasledili pravila, ki jih Facebook določa za uporabo Messenger platforme kot kanala za komuniciranje z vašimi sledilci in (potencialnimi) strankami.
V prejšnjem članku sem pisala o 5-tih prednostih uporabe klepetalnega robota pri Messenger marketingu, tokrat pa si bomo pogledali, kaj je sploh dovoljeno in kako ostati pri vseh spremembah, ki bodo drugo leto stopile v veljavo, na “varni strani” in se izogniti izbrisu vaše Facebook strani. Facebook je že letos poleti predstavil oznake sporočil, s katerimi smo lahko naša sporočila dostavljali naročnikom na našem “Messenger seznamu” tudi takrat, ko je od njihove zadnje interakakcije z nami minilo več kot 24 ur. Ker je še vedno prihajalo do zlorab in so se mnoga podjetja posluževala Messengerja za obveščanje o novostih, akcijah in podobnih promocijskih vsebin, pa se je Facebook odločil, da pravila še dodatno zaostri. Časov, ko smo lahko brezskrbno pošiljali sporočila našim naročnikom torej ni več.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.