Po šestih letih izobraževanja, poučevanja, razvijanja in ustvarjanja magnetnih personalnih brandov za Vizionarke, opažam, da je predvsem majhnim podjetjem, še posebej podjetnikom/podjetnicam posameznikov (one man/women bandom) v Sloveniji koncept, predvsem pa bistven pomen branda za trajnostno in konstantno rast in razvoj podjetja/poslanstva, vidnost, prepoznavnost na trgu in lojalnost strank, še vedno dokaj nerazumljem, lahko rečem celo močno prezrt.

Še vedno je splošno uveljavljeno prepričanje, da je brand logo ime podjetja, spletna stran, barve, ki ga predstavljajo, slogan … Večinoma pa brand enačimo ali zamenjamo z marketingom.
Da bi razumeli od kot prihajajo ta prepričanja in razumeli nov mentalno/emocionalni koncept branda, poglejmo najprej na kratko, kako se je koncept branda razvil.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
PRIJAVITE SE, če ste že naročnik
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.