NAROČNIKI

INTERVJU

z Azrielom Ratzem

HITRI VODIČ:

spletni tečaji

Koliko vložiti v spletno oglaševanje?

Naroči

polni dostop

Eno izmed poglavitnih vprašanj, ki bi si ga morali postaviti spletni oglaševalci, ni koliko denarja je potrebno vložiti v spletno oglaševanje ampak predvsem kakšen je maksimalno sprejemljiv strošek na enoto prodaje za vsak izdelek ali storitev, ki se oglašuje. Iz dolgoletnih izkušenj na področju oglaševanja vam povem, da vsaj 75% podjetij o tem strošku sploh ne razmišlja pa bi bilo zelo koristno, če bi poznali ta znesek. Brez te osnovne kalkulacije je namreč težko upravljati in optimizirati oglasno akcijo, saj ne vemo pri kakšni ceni na enoto prodaje je tista meja, ki nam začne prinašati izgubo.

Kaj je konverzija?

Konverzija je vsako željeno dejanje, ki bi ga naj uporabnik izvedel na spletni strani. Ko govorimo o konverzijah, imamo običajno v mislih nakupe, registracije, prijave na e-novice, sodelovanje v nagradni igri, ipd. V tesni povezavi s konverzijo je pojem »stopnja konverzije«, ki predstavlja delež uporabnikov, ki so izvršili željeno dejanje. Če smo npr. prek oglasne akcije pripeljali na stran 100 obiskovalcev, ki so naredili 7 nakupov, je konverzijska stopnja 7% (7/100).

Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.

NAROČITE SE

Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.
Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Povezani objave

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
gdpr
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?