Eno izmed poglavitnih vprašanj, ki bi si ga morali postaviti spletni oglaševalci, ni koliko denarja je potrebno vložiti v spletno oglaševanje ampak predvsem kakšen je maksimalno sprejemljiv strošek na enoto prodaje za vsak izdelek ali storitev, ki se oglašuje. Iz dolgoletnih izkušenj na področju oglaševanja vam povem, da vsaj 75% podjetij o tem strošku sploh ne razmišlja pa bi bilo zelo koristno, če bi poznali ta znesek. Brez te osnovne kalkulacije je namreč težko upravljati in optimizirati oglasno akcijo, saj ne vemo pri kakšni ceni na enoto prodaje je tista meja, ki nam začne prinašati izgubo.
Kaj je konverzija?
Konverzija je vsako željeno dejanje, ki bi ga naj uporabnik izvedel na spletni strani. Ko govorimo o konverzijah, imamo običajno v mislih nakupe, registracije, prijave na e-novice, sodelovanje v nagradni igri, ipd. V tesni povezavi s konverzijo je pojem »stopnja konverzije«, ki predstavlja delež uporabnikov, ki so izvršili željeno dejanje. Če smo npr. prek oglasne akcije pripeljali na stran 100 obiskovalcev, ki so naredili 7 nakupov, je konverzijska stopnja 7% (7/100).
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.