Če ste lastnik podjetja, prodajalec ali DELUJETE NA PODROČJU MARKETINGA, ste verjetno že slišali za izraz CRM. CRM (Customer Relationship Management) je sistem, ki podjetjem omogoča upravljanje odnosov s strankami IN ORGANIZACIJO PODATKOV.
Dobro poznavanje vaših strank vam omogoča, da razvijete strategije trženja, ki ciljajo na njihove specifične potrebe. Sistem za upravljanje odnosov s strankami (CRM sistem) je lahko vaše najmočnejše orodje v vaši trženjski strategiji.
Ker je danes za uspešno prodajo ključnega pomena razumevanje kupcev in njihovih potreb, je CRM sistem orodje, ki vam omogoča zgraditi podrobno sliko kupčevih navad, potreb in okusov. Z beleženjem in analiziranjem kupnih navad, lokacije nakupa, starosti, spola, itd. pridobite podatke, ki vas bodo usmerjali k pravilnim marketinškim in prodajnim akcijam.
Tukaj je nekaj vprašanj, ki vam bodo pomagala pri odločitvi ali potrebujete CRM sistem?
- Imate občutek, da izgubljate posle, ker ne izvajate dosledno prodajnih aktivnosti na odprtih priložnostih in potencialih?
- Ste vzpostavili prodajni proces in ste pripravljeni spremljati prodajo vaše prodajne ekipe?
- Se udeležujete sejmov, a nimate pregleda nad kontakti, ki ste jih tam pridobili?
- Ali želite, da so interakcije s strankami (poslana elektronska pošta, seznam telefonskih klicev, sestankov, aktivnosti, itd.) dostopne na enem mestu?
- Imate podatke o strankah še vedno v različnih Excelovih tabelah, Wordu, Outlooku?
- Bi radi poslali elektronsko pošto ali SMS sporočilo več tisočim kontaktom samo z enim klikom?
- Potrebujete orodje za e-mail marketing?
- Bi radi imeli popoln nadzor nad projekti in njihovimi nalogami?
- Imate s samolepilnimi lističi, kejr so zavedeni opomniki in naloge, polepljen monitor računalnika?
- Se vam zgodi, da se pogovarjate s stranko, s katero se je pogovarjal že vas sodelavec?