V košarici ni izdelkov.

Kdaj je čas za CRM sistem?

Če ste lastnik podjetja, prodajalec ali DELUJETE NA PODROČJU MARKETINGA, ste verjetno že slišali za izraz CRM. CRM (Customer Relationship Management) je sistem, ki podjetjem omogoča upravljanje odnosov s strankami IN ORGANIZACIJO PODATKOV. Dobro poznavanje vaših strank vam omogoča, da razvijete strategije trženja, ki ciljajo na njihove specifične potrebe. Sistem za upravljanje odnosov s strankami (CRM sistem) je lahko vaše najmočnejše orodje v vaši trženjski strategiji. Ker je danes za uspešno prodajo ključnega pomena razumevanje kupcev in njihovih potreb, je CRM sistem orodje, ki vam omogoča zgraditi podrobno sliko kupčevih navad, potreb in okusov. Z beleženjem in analiziranjem kupnih navad, lokacije nakupa, starosti, spola, itd. pridobite podatke, ki vas bodo usmerjali k pravilnim marketinškim in prodajnim akcijam.

Tukaj je nekaj vprašanj, ki vam bodo pomagala pri odločitvi ali potrebujete CRM sistem?

  • Imate občutek, da izgubljate posle, ker ne izvajate dosledno prodajnih aktivnosti na odprtih priložnostih in potencialih?
  • Ste vzpostavili prodajni proces in ste pripravljeni spremljati prodajo vaše prodajne ekipe?
  • Se udeležujete sejmov, a nimate pregleda nad kontakti, ki ste jih tam pridobili?
  • Ali želite, da so interakcije s strankami (poslana elektronska pošta, seznam telefonskih klicev, sestankov, aktivnosti, itd.) dostopne na enem mestu?
  • Imate podatke o strankah še vedno v različnih Excelovih tabelah, Wordu, Outlooku?
  • Bi radi poslali elektronsko pošto ali SMS sporočilo več tisočim kontaktom samo z enim klikom?
  • Potrebujete orodje za e-mail marketing?
  • Bi radi imeli popoln nadzor nad projekti in njihovimi nalogami?
  • Imate s samolepilnimi lističi, kejr so zavedeni opomniki in naloge, polepljen monitor računalnika?
  • Se vam zgodi, da se pogovarjate s stranko, s katero se je pogovarjal že vas sodelavec?
Če ste odgovorili na vsaj eno vprašanje z »DA«, potem je uvedba CRM sistema v vaše poslovanje smiselna in pravilna. CRM sistem je v prvi vrsti in predvsem poslovna strategija. Je poslovni sistem, ki združuje in krepi marketinške in prodajne odločitve.

Kupec želi poslovnega partnerja, ki razume njegov problem!

 

Če vaše podjetje potrebuje CRM sistem, priporočamo obisk spletne strani crmsystem.si

Kdaj je čas za CRM sistem?

Povezani objave

Dobrodošli nazaj!

Prijavite se v vaš račun

Ponastavi geslo

Za ponastavitev gesla vnesite vaše uporabniško ime ali e-naslov.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
gdpr
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?