NAROČNIKI

Kateri sistem naj izberem za E-mail marketing?

Naroči

polni dostop

INTERVJU

KATJA KRAŠKOVIC

HITRI VODIČ:

družbena omrežja

Na trgu je danes veliko sistemov za e-mail marketing in ena izmed naj- težjih odločitev je, katerega uporabiti. Vsi omogočajo uvoz kontaktov, dodajanje poljubnih kontaktnih polj, ustvarjanje kampanj, orodje za sestavljanje elektronskih sporočil, segmentacijo, personalizacijo, testiranje, spremljanje statistike, avtomatizirane kampanje ...

Razlikujejo se predvsem v izvedbi funkcionalnosti, cenovni kalkulaciji in v dodatkih, ki pridejo bolj do izraza, ko se želite s tem področjem bolj profesionalno ukvarjati. Seveda pa sta za končno odločitev, kaj izbrati, pomembni osebna uporabniška izkušnja in potreba po funkcionalnosti, ki jo imate v tem trenutku.

Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.

NAROČITE SE

Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.
Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Povezani objave

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?