NAROČNIKI

Kako zasnovati prodajno spletno stran?

Naroči

polni dostop

INTERVJU

IZA LOGIN

HITRI VODIČ:

uspešen spletni nastop

»Kaj sploh je prodajna spletna stran? Saj nimam spletne trgovine, ali potem tudi potrebujem prodajno spletno stran? Saj šele začenjam s poslovanjem in še ne rabim spletne strani.

Ali ni prodajna spletna stran nekaj za velika podjetja? Ko bom imel denar, si jo bom zagotovo privoščil, sedaj pa rabim zgolj osnovno spletno stran. Ta tematika me sploh ne zanima, saj že imam spletno stran.«

Ne glede na to, za katero vrsto prodaje gre (B2B ali B2C) in kaj prodajamo, si prodajni koraki sledijo v enakem zaporedju. Ena najbolj razširjenih teorij prodaje se imenuje AIDAS, kjer kupec potuje skozi 5 stopenj.

Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.

NAROČITE SE

Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.
Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.

Povezani objave

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?