»Kaj sploh je prodajna spletna stran? Saj nimam spletne trgovine, ali potem tudi potrebujem prodajno spletno stran? Saj šele začenjam s poslovanjem in še ne rabim spletne strani.
Ali ni prodajna spletna stran nekaj za velika podjetja? Ko bom imel denar, si jo bom zagotovo privoščil, sedaj pa rabim zgolj osnovno spletno stran. Ta tematika me sploh ne zanima, saj že imam spletno stran.«
Ne glede na to, za katero vrsto prodaje gre (B2B ali B2C) in kaj prodajamo, si prodajni koraki sledijo v enakem zaporedju. Ena najbolj razširjenih teorij prodaje se imenuje AIDAS, kjer kupec potuje skozi 5 stopenj.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
PRIJAVITE SE, če ste že naročnik
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.