Kaj pa pravzaprav je identiteta.
In res je. Da zgradiš grafično podobo podjetja, ki dvigne kvaliteto tvojega podjetja, ki te poveže s še več takimi strankami, ki jih že imaš se je treba za začetek zateči k občutkom. S pomočjo njih se moramo spraševat in v nas morajo vzbuditi radovednost.
IZDELAVO CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE ZAČNEMO Z OBČUTKI
Vendar pogosto te izkušnje s to unikatno zgodbo še nimamo. Dostikrat ne vemo točno kaj so zares ti naši občutki in čustva, ki bi jih radi prikazali. Zmedeni smo, ne vemo kaj bi pravzaprav radi imeli, nič nam zares ni všeč, bojimo se v to tudi zares investirati. A po drugi strani pa bi se tako radi kot podjetje pokazali s profesionalno podobo s katero se predstavljamo kot resno podjetje, ki je tukaj na dolgi rok. Radi bi imeli podobo preko katere je naše podjetje prepoznavno in ki nam pomaga, da se približamo svoji ta pravi stranki, s katero z veseljem sodelujemo in se ta tudi rada vrača.
VEČ IZKUŠENJ SI BOLJ JASNO BO IZDELANA BO NAŠA PODOBA
Zato je naslednja faza, da napolnimo našo košarico idej. Malo prej sem omenila, da nam pogosto manjka teh izkušenj, da bi lahko potegnili rdečo nit naše grafične zgodbe. Ampak to ni nek hendikep, to je nekaj naravnega. Sama pravzaprav nimam veliko izkušenj z zgodbami svojih strank, in pogosto polnim to njihovo košarico čisto od začetka.
Ideje pa pridobivamo z izkušnjami. In zato, da bi pridobili čim več idej s katerimi se povežemo, se moramo načrtno izpostaviti čim več izkušnjam, ki so v povezavi z našo zgodbo oz zgodbo, ki izzive občutke in čustva, ki se pojavljajo v zvezi s to našo zgodbo. VS temi izkušnjami srečamo v revijah, knjigah, pogovorih, intervjujih, socialnih omrežjih, v naravi, na televiziji, na potovanju… Temu na kratko rečemo, da naredimo raziskavo.
TVOJA ZGODBA, IZKUŠNJE IN OBČUTKI VSE TO JE SEDAJ TVOJA GRAFIČNA ZGDOBA
Imamo zgodbo, imamo občutek in zvrhano košarico idej. Zdaj je čas, da vse to sestavimo v vizualno zgodbo. Znotraj tega smo definirali kakšno atmosfero želimo pričarati, kako želimo, da se naše stranke počutijo, kaj želimo da vidijo, nabrali pa smo tudi elemente, oblike in barve, povezani z občutki in našo zgodbo. Vse to spravimo v otipljivo, vizualno obliko. Temu tudi pravimo slog ali stil.
Naš stil je lahko bolj resen, bolj topel, bolje mehak, bolje eleganten,… ki nam pomaga, da se fokusiramo na točno določene kombinacije oblik in barv.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.