Splet in mobilniki so postali glavni način iskanja informacij. Prek različnih online platform uporabniki iščejo informacije iz fizičnega sveta okoli njih.
Local CX ali lokalna uporabniška izkušnja se največkrat povezuje zgolj z malimi lokalnimi podjetji. A igra tudi pomembno vlogo pri podjetjih z več poslovalnicami. Zakaj? Ker je več kot 53 % vseh iskanj na Googlu lokalnih.
Lokalna uporabniška izkušnja vključuje izkušnjo strank na online (spletnih) in offline (fizičnih) stičnih točkah. Priča smo namreč naraščajoči hibridni nakupni poti, kjer stranke pričakujejo enako uporabniško izkušnjo tako na spletu kot na fizični lokaciji. Pogosto uporabniki na primer nekaj najdejo na spletu, nato pa to želijo pogledati v živo v najbližji poslovalnici … Zato želijo in pričakujejo, da online in offline odražata enako podobo podjetja.
3 koraki za izboljšanje lokalne uporabniške izkušnje
Online svet ponuja ogromno stičnih točk z uporabniki. Zato je treba poskrbeti, da so informacije točne in ažurne, da bi vas stranke našle, poklicale ali obiskale. Lokalno uporabniško izkušnjo lahko izboljšate v 3 korakih.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.