NAROČNIKI

Kaj prinaša Facebookova optimizacija proračuna na nivoju kampanj?

Naroči

polni dostop

INTERVJU

MIC MELANŠEK

HITRI VODIČ:

izdelava spletne trgovine

Doslej se je bilo mogoče samostojno odločiti, ali bomo uporabili CBO (campaign budget optimization) ali ne, kmalu pa naj bi ta funkcionalnost postala del vsake oglasne kampanje, brez možnosti izključitve. To pomeni, da ne bomo mogli več nastavljati dnevnega ali življenjskega proračuna na nivoju nabora oglasov. Poglejmo pobliže, kaj to pomeni za upravljanje oglasnih akcij.

Facebookova funkcionalnost CBO (optimizacija proračuna na nivoju kampanj) je sicer na voljo vsem upravljavcem oglasnih akcij že od novembra 2017, a jo po nekaterih raziskavah uporablja manj kot četrtina vseh podjetij, ki oglašujejo na Facebooku.

Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.

NAROČITE SE

Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.
Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.

Povezani objave

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?