Intervju: Nina Štefe
Čas za kavo
» Kdaj in kako je nastala ideja o profilu Čas za kavo?
»Po spletu okoliščin mi je v roke prišla knjiga Revni očka, bogati očka Roberta Kiyosakija. Pustila mi je ogromno odprtih vprašanj in me spodbudila k prebiranju drugih avtorjev, kot so Tony Robbins, Brian Tracy in drugi. Vsi ti so mi prvič odprli pogled na malce širšo sliko o finančni svobodi, osebni rasti in ciljih, ki jih želim doseči. Takrat sem se prvič zares vprašala, kaj želim početi, kakšen naj bi bil moj vsakdan … Začela sem poslušati sebe in ugotovila, da me redna služba, ki sem jo imela, ne bo pripeljala do zastavljenih ciljev in mi ne omogoča želene niti časovne niti finančne svobode. Takrat sem povezala dve stvari, ki ju imam radasocialna omrežja in trenutke, ko si vzamemo čas za kavo. Ljudje vsakodnevno na Instagram omrežju delimo lepe trenutke, ko si v družbi najljubših vzamemo čas za kavo. Moja ideja je bila le združiti lepe trenutke na enem profilu in ustvariti znamko Čas za kavo, ki jo v bistvu ustvarjamo vsi skupaj.«
» Kaj je bil vaš glavni cilj s to blagovno znamko?
»Ustvariti skupnost slovenskih posameznikov, ki si radi vzamejo čas za kavo, nato pa ustvariti produkte pod znamko – ideja za skodelice je prišla prav od ljudi, saj sem dnevno delila storyje, na katerih so označevali #caszakavo, nato pa prejemala vprašanja: ‘Ali je skodelica na storyju vaša?’, ‘Kje lahko kupim taksno skodelico?’ Nastala je ideja o skodelicah s spodbudnimi potiski, ki te že zjutraj opomnijo, da si je treba vzeti čas za kavo in čas zase, ter te vsak dan motivirajo pri vseh izzivih.«
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.