Osebni »branding« ali gradnja osebne blagovne znamke je proces, v katerem se posamezni podjetniki med seboj razlikujejo. Kot osebna znamka se morate v množici razlikovati od drugih, se pokazati kot strokovna in zasebna oseba ter svetu zaupati svojo unikatno zgodbo s sporočilom. V raziskavi, ki so jo opravili v Ameriki, so ugotovili, da kar 78 odstotkov uporabnikov interneta raje kupuje od osebe kot od podjetja, najmanj pa od logotipa.
Bodite opazni
Leto 2019/20 bo zagotovo leto Hu- man to human (H2H) marketinga. Ne glede na to, ali poslujete s pod- jetjem (B2B) ali s potrošniki (B2C), na koncu vedno poslujete z ljudmi in ne z logotipom podjetja. Marketing postaja vse bolj človeški, zato je pomembno, da kot podjetniki ali zaposleni postanete opazni in začnete graditi tudi svojo osebno znamko. S svetom delite svojo zgodbo, tudi tiste manj lepe trenutke, ko ni šlo vse po načrtu, in tisto, kar vas je pripeljalo do tega, da ste danes uspešni.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.