V košarici ni izdelkov.

Google in digitalni marketing – 1.del

  1. Google Moje podjetje / My Business

Želite brezplačno oglaševanje v Googlu? Vse, kar morate storiti je, da vnesete podatke svojega podjetja v Google My Business, na seznam podjetij v Googlu. S to storitvijo (prej poznano kot Google Places) objavite delovni čas, telefonsko številko in navodila za pot do vas v Iskanju Google in Google Zemljevidih. Vaše podjetje se tako pojavi v rezultatih iskanja (in tudi v Google Zemljevidih) za lokalna iskanja. Najboljše pa je, da za razliko od programa Google AdWords, o katerem lahko preberete v nadaljevanju, to z Google My Business lahko opravite popolnoma brezplačno. Če še torej niste zahtevali vnosa svojega podjetja, to opravite čimprej, da vas bodo potencialne stranke lažje našle. Google vam ob nastavitvi vnosa samodejno ustvari Google+ stran vašega podjetja, in tako smo že pri drugem Googlovem trženjskem orodju…

  1. Google+ Poslovna stran podjetja / Business Pages v storitvi Google+

Če ste lokalno podjetje, nastavitev in vzdrževanje strani v Googlu + poteka skladno z vašim vnosom v Google My Business, zaradi česar je Google+ še bolj kritičen do vas. Če upoštevamo, da vaš vnos vsebuje tudi povezavo do vaše poslovne strani v storitvi Google+, je še toliko bolj pomembno, da si vzamete dovolj časa za vnos podatkov in s tem zagotovite,  da bo vaša stran najboljše pozicionirana. Smiselno je tudi, da na svoje spletno mesto dodatke gumb za Google+, predvsem za članke. Več o tem, kako optimizirati svojo stran v storitvi Google+ in o optimizaciji na sploh vam bomo razkrili v prihodnjih številkah revije.

Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.

NAROČITE SE

Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.
Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.
Kar 1.17 miljarde ljudi išče preko njega. Ampak Google je mnogo več kot le iskalnik. Ponuja namreč ogromno orodij, predvsem marketinških. Zato smo se v uredništvu revije Direktor odločili, da vam razkrijemo najpomembnejše in predvsem tiste, ki vam bodo omogočili boljše trženjske pristope, boljše pozicije in posledično večji obisk.
Google in digitalni marketing – 1.del

Povezani objave

Dobrodošli nazaj!

Prijavite se v vaš račun

Ponastavi geslo

Za ponastavitev gesla vnesite vaše uporabniško ime ali e-naslov.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
gdpr
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?