Nove določbe GDPR-ja vplivajo predvsem na področji:
- E-poštni marketing, pri čemer je za vsako avtomatizacijo pošiljanja pošte potrebno imeti privolitev prejemnikov.
- Piškotki na spletni strani, pri čemer pa je potrebna ustrezna privolitev uporabnika, v kolikor želite, da se piškotki naložijo na spletno stran.
Spremembe na področju e-poštnega marketinga
S pomočjo e-poštnega marketinga si podjetja predvsem ustvarjajo promet in večajo prodajo, hkrati pa prejemnike obveščajo o novostih in si gradijo ali izboljšujejo zvestobo svojih strank. Zaradi izjemno velike učinkovitosti e-poštnega marketinga in hkrati nujnosti upoštevanja predpisov, si je potrebno vzeti čas za pregled vseh predpisov, da se izognete kršenju zakonov.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
PRIJAVITE SE, če ste že naročnik
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.