Mark Zuckerberg upa, da bodo plačilni žetoni zmanjšali odvisnost platforme od oglasov, medtem ko njena priljubljenost upada.
Mark Zuckerberg želi razviti virtualne kovance oziroma kriptovaluto, ki so jih zaposleni poimenovali kar »Zuck bucks«. Namenjeni naj bi bili uporabnikom Facebooka in Instagrama kot del nabora izdelkov, namenjenih zmanjšanju odvisnosti njegovih platform od oglaševanja v prihodnjem “metaverzumu”.
Facebookova matična skupina Meta želi razviti vrsto virtualnih izdelkov – vključno z digitalnimi žetoni in »kovanci za ustvarjanje« – za diverzifikacijo dohodka in oživitev svoje uporabniške baze, ki se vse bolj obrača na nove tekmece, kot je TikTok.
Meta ostaja prevladujoči ponudnik družbenih omrežij – njeni prihodki so se leta 2021 povečali za kar 37% na 118 milijard dolarjev, saj so se oglaševalci na vse pretege trudili, da bi dosegli 4,9 milijarde mesečnih aktivnih uporabnikov Facebooka in Instagrama. Toda tudi TikTok ni počival. Ustvaril je ogromen posel brez oglasov, ki temelji na nakupih znotraj aplikacij in e-trgovine.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
PRIJAVITE SE, če ste že naročnik
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.