S širitvijo ponudbe digitalnih orodij in kanalov, so tudi družbena omrežja postala orodje sodobnega PR-ja oziroma komunikacije in odnosov z javnostmi. Predstavljajo vašo uredniško platformo, preko katere lahko neposredno nagovarjate svoje stranke, pa tudi ostale javnosti.
Uredniški prostor ni več omejen Z digitalnimi orodji kot so družbena omrežja, spletne strani, e-novičniki … imamo namreč vsi dostop do uredniškega prostora. Vsak podjetje oziroma posameznik razpolaga s svojim uredniškim prostorom in lahko z izkoriščanjem le tega, sam vpliva na odločitve, mnenja, celo življenja ljudi. Seveda pa je vse odvisno od tega, kako dober je v izkoriščanju teh sodobnih kanalov in orodij komuniciranja. In še nekaj je pomembno! Res je, da uredniški prostor ni več omejen, imamo pa nov izziv. Omejen je namreč mentalni, se pravi čustveni prostor ljudi in tja morate znati vstopiti. Znati morate nagovoriti ljudi tako, da boste prebudili njihova čustva, vstopili v njihova srca in misli in tam tudi ostali.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.