Ljudje smo vizualna bitja, zato kupujemo z očmi in prodajamo zgodbe, ki jih vizualiziramo z namenom, da jih drugi opazijo. v poslovnem svetu je vizualna komponenta zelo močna in neposredno vpliva tako na naš kratkoročni poslovni uspeh kot dolgoročni razvoj podjetja.
Celostna podoba podjetja je osnovni komunikacijski kanal, preko katerega vizualno komuniciramo z našimi obstoječimi in potencialnimi naročniki ali poslovnimi partnerji. Z njo sporočamo kdo smo, s čim se identificiramo in kakšen nivo poslovnih partnerjev ali strank nagovarjamo. Zavedati se moramo, da preko naše podobe in celostne komunikacijske strategije že hote ali nehote selekcioniramo našo ciljno publiko. Zato je zelo pomembno, da preden izdelamo svojo celostno podobo in komunikacijsko strategijo podjetja, dorečemo kratkoročne in dolgoročne cilje, tako da natančno vemo, kako želimo nastopati na trgu in kaj želimo doseči.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.