V delovnih organizacijah in podjetjih pisno komuniciranje predstavlja hrbtenico sporočanja. Pri tem ne mislimo zgolj na poslovno korespondenco v ožjem smislu: uradne dopise, ponudbe, povpraševanja in podobno, temveč tudi sporočanje in komuniciranje med sodelavci.
Prvi popravki naj bodo vaši
Navadite se, da vsaj enkrat natančno preberete in pregledate besedilo in priponke, preden jih pošljete. Razdelite daljše stavke v več krajših, razumljivejših. Preglejte ločila; oblikujte in oštevilčite posamezne vrstice, če naštevate ali pošiljate kratka navodila ipd. Sporočilo bo pregledno, prejemnik pa vam bo hvaležen.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
PRIJAVITE SE, če ste že naročnik
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.