NAROČNIKI

Bi se v zameno za zasebnost osebnih podatkov odrekli družbenim omrežjem?

Naroči

polni dostop

INTERVJU

MIC MELANŠEK

HITRI VODIČ:

izdelava spletne trgovine

Kar 38 odstotkov potrošnikov bi se odreklo profilom na družbenih omrežjih, če bi si s tem zagotovili zasebnost svojih osebnih podatkov do konca življenja.

Strah v zvezi z zaščito digitalne zasebnosti je povzročil, da so potrošniki bolj zaskrbljeni glede uporabe in deljenja svojih osebnih podatkov na internetu. to razkriva poročilo družbe kaspersky z naslovom »the true value of digital privacy: are consumers selling themselves short?«.

Družbena omrežja, kot so Facebook, Instagram in Twitter, so postala pomemben del življenja sodobnega uporabnika. Glede na poročilo družbe Kaspersky jih danes uporablja kar 82 odstotkov ljudi.

Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.

NAROČITE SE

Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.
Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Povezani objave

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?