Inytervju: Aleš Lisac
»Trudim se uporabljati prijeme, ki delujejo. Deliti prijeme na stare in nove je nespametno. Obstajata dve vrsti prijemov – tisti, ki delujejo, in tisti, ki ne.«
»Že več kot 20 let ste v marketinški dejavnosti. Kakšna je razlika med marketingom nekoč in danes?
»Spremenilo se je okolje. Vsega (medijev, izdelkov, storitev …) je danes več. Ker se je spremenilo okolje, smo se spremenili tudi ljudje. Glavna razlika? Danes je težje nekoga prepričati, da ti prisluhne, kot je bilo to pred nekaj desetletji.«
» Kako se je začela vaša marketinška pot? Kaj vas je pritegnilo v to dejavnost?
»Prvo podjetje sem s tremi partnerji ustanovil leta 1989. Hitro smo ugotovili, da ne bomo nič zaslužili, če ne bomo prodajali. In sem se začel ukvarjati z marketingom in prodajo, ker je to nujno za uspeh vsakega posla. Brez strank ni nobenega uspešnega posla in stranke je treba nekako pridobiti.«
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
PRIJAVITE SE, če ste že naročnik
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.