Pogosto slišim od podjetij, da e-mail marketing ne deluje ali da celo ne pošiljajo e-mailov zaradi prepričanja, da bodo s pošiljanjem nadležni ali vsiljivi. Če boste pisali vsebino, ki je zanimiva za prejemnike, in vse skupaj ustrezno marketinško načrtovali, nikakor ne boste nadležni in tudi rezultati bodo vidni.
Email marketing je najmočnejši marketinški kanal in prinaša najboljše rezultate glede na vložek. A le če je dobro načrtovan in če je vsebina elektronskih sporočil dobro napisana, da vas prejemniki iz nje bolje spoznajo, se povežejo z vami in pridobite njihovo zaupanje. Vsebina je kraljica e-mail marketinga in prav od vsebine je odvisno, ali bodo prejemniki vaše e-maile prebrali in na koncu naredili to, kar želite.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.