Imaš določen vizualni izgled objav? Uporabiš vedno enako pisavo ali vsakič drugačno? Je za tvoje objave značilna mavrica barv ali se giblješ znotraj dveh, treh, štirih? Je besedilo poravnano? Kam? Na sredino? Je objava zapolnjena s fotografijami, besedilom, ikonami? Ali se najde tudi prazen, nepopisan prostor?

Pred ustvarjanjem mojega prvega workbooka Mala šola oblikovanja v marketingu sem naredila eno kratko anketo na Instagramu. Zelo vesela sem bila odziva, ki je tudi potrdil mojo domnevo: »Veliko podjetnikov ima na marketinški poti težave pri oblikovanju«. Nekateri se tega zavedajo, drugi ne.
Pri oblikovanju objav je pomembno, da imajo rdečo nit oziroma »stalnico«. V kolikor bodo objave oblikovane vedno po istem kopitu, bodo sledilci vedeli, da je to tvoj brand. Prej si ga bodo zapomnili. Stalnico lahko dosežeš z izbranimi pisavami, barvami, fotografijami in ikonami. Ti elementi so tudi glavne točke tega članka.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
PRIJAVITE SE, če ste že naročnik
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.