NAROČNIKI

6 nasvetov za oblikovanje objav za družbena omrežja

Naroči

polni dostop

HITRI VODIČ:

družbena omrežja

Imaš določen vizualni izgled objav? Uporabiš vedno enako pisavo ali vsakič drugačno? Je za tvoje objave značilna mavrica barv ali se giblješ znotraj dveh, treh, štirih? Je besedilo poravnano? Kam? Na sredino? Je objava zapolnjena s fotografijami, besedilom, ikonami? Ali se najde tudi prazen, nepopisan prostor?

Veliko podjetnikov ima na marketinški poti težave pri oblikovanju. Nekateri se tega zavedajo, drugi ne.
Veliko podjetnikov ima na marketinški poti težave pri oblikovanju. Nekateri se tega zavedajo, drugi ne.

Pred ustvarjanjem mojega prvega workbooka Mala šola oblikovanja v marketingu sem naredila eno kratko anketo na Instagramu. Zelo vesela sem bila odziva, ki je tudi potrdil mojo domnevo: »Veliko podjetnikov ima na marketinški poti težave pri oblikovanju«. Nekateri se tega zavedajo, drugi ne.

Pri oblikovanju objav je pomembno, da imajo rdečo nit oziroma »stalnico«. V kolikor bodo objave oblikovane vedno po istem kopitu, bodo sledilci vedeli, da je to tvoj brand. Prej si ga bodo zapomnili. Stalnico lahko dosežeš z izbranimi pisavami, barvami, fotografijami in ikonami. Ti elementi so tudi glavne točke tega članka.

Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.

NAROČITE SE

Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.
Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Povezani objave

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?