Google Ads je ena najbolj učinkovitih, predvsem pa priljubljenih oblik spletnega oglaševanja, saj nagovarja uporabnike, ki v določenem trenutku aktivno iščejo določene izdelke ali storitve in je pri njih prisotna visoka stopnja nakupne intence.
Kot sem že omenil v prvi številki revije, ima Google Ads oglaševanje veliko prednosti, vendar lahko zaradi slabega upravljanja oglaševalskih kampanj tudi zapravimo precej denarja, hkrati pa ne dosegamo popolnega potenciala kampanj.
Priznajmo si, vsak digitalni mar- ketingar na svoji oglaševalski poti dela napake. Pomembno je, da testiramo stvari in vidimo, kaj nam dobro deluje, ter opti- miziramo ali odpravimo tisto, kar ne. Lastne napake so ponavadi najdražje. Da bi se jim lahko izognili, sem za vas pripravil seznam nekaterih tipičnih napak, ki jih naredijo oglaševalci pri Google Ads oglaševanju.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
PRIJAVITE SE, če ste že naročnik
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.