V košarici ni izdelkov.

5 načinov za izboljšanje vaše spletne strani

1. Naj bo očitno, kaj je mogoče klikniti

Zdi se tako preprosto, kajne? Na žalost prepogosto vidimo spletne strani, kjer se povezave razgubijo, ker nimajo pravilnih odtenkov ali niso pravilno poudarjene.

Če morajo obiskovalci razmišljati, kako se navigirati skozi vašo spletno stran izgubljate potencialne stranke in obiskovalce.

2. Povejte obiskovalcem vaše spletne strani, kaj si želite od njih

Ko ljudje obiščejo vašo spletno stran, hočete narediti nekaj: Zahtevajte ponudbo, opravite nakup, naročite se na obveščanje, obiščite pomembno spletno stran.

Tudi, če je očitno, kaj želite od njih, se prepričajte, da jim to tudi poveste.

Pojdite skozi vsako stran na vaši spletni strani in opredelite katere so “slepe ulice”, ki ne vsebujejo jasnega poziva k dejanju.

Dodajte besedilo ali gumbe, ki poudarjajo tisto, kar želite, da ljudje storijo še posebej na koncu vsake spletne vsebine.

NASVET: Če vključite razlog na spletni strani, zakaj morajo ljudje ukrepati, boste povečali verjetnost, da bodo tudi naredili, to kar od njih zahtevate.

3. Naj bo kristalno jasno, kaj vaše podjetje počne že na vstopni strani

To je še posebej pomembno, če ime vašega podjetja ali domena ne opisujeta storitve, ki jo ponujate. Če ljudje pridejo na vašo spletno stran in se še niso slišali za vaše podjetje, na kratko razložite, kaj počnete. To lahko storite s pomočjo svojega slogana ali z glavnim naslovom.

Če bi ljudje pristali na vaši spletni strani in jim takoj ni jasno, kaj imate v ponudbi, ali kako jim lahko pomagate, bodo odšli na druge spletne strani. Imate samo nekaj sekund, da prepričate obiskovalca, da ostane na vaši spletni strani.

4. Jasno dopišite vaš geografski doseg

Vedno smo presenečeni, ko naletimo na lokalne spletne strani, ki ne določajo območij, na katerih delujejo.

Jasna opredelitev geografskega položaja delovanja lahko pozitivno vpliva na vašo višjo uvrstitev v spletnih iskalnikih še posebej, če ste odvisni od lokalnih rezultatov iskanja.
Vendar je še bolj pomembno, ko imate na spletni strani obiskovalca, ki raziskuje v svojem mestu, kje bi lahko kupil produkt ali storitev.

5. Poskrbite, da je zelo preprosto za obiskovalce, da stopijo v stik z vami

Z drugimi besedami odvzemite vse ovire, ki bi preprečevali potencialno stranko, da stopi v stik z vami. Želite obiskovalcem omogočiti, da lahko preprosto stopijo v stik z vami.
Nekaj napotkov za vaš kontaktni obrazec:

  • Vključite telefonsko številko na vstopni strani
  • Imejte jasno povezavo na spletni strani -> KONTAKT na vrhu spletne strani
  • Vključite telefonsko številko, e-naslov, naslov v vašo nogo strani
  • Naredite preprosti kontaktni obrazec
  • Imejte svoj e-naslov dovolj viden in velik, da ga lahko vidijo vsi

Ste že preverili svojo spletno stran? Oddajte nam komentar in z veseljem vam odgovorimo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Izbor po kategorijah

Povezani objave

Dobrodošli nazaj!

Prijavite se v vaš račun

Ponastavi geslo

Za ponastavitev gesla vnesite vaše uporabniško ime ali e-naslov.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?