1. Naj bo očitno, kaj je mogoče klikniti
Zdi se tako preprosto, kajne? Na žalost prepogosto vidimo spletne strani, kjer se povezave razgubijo, ker nimajo pravilnih odtenkov ali niso pravilno poudarjene.
Če morajo obiskovalci razmišljati, kako se navigirati skozi vašo spletno stran izgubljate potencialne stranke in obiskovalce.
2. Povejte obiskovalcem vaše spletne strani, kaj si želite od njih
Ko ljudje obiščejo vašo spletno stran, hočete narediti nekaj: Zahtevajte ponudbo, opravite nakup, naročite se na obveščanje, obiščite pomembno spletno stran.
Tudi, če je očitno, kaj želite od njih, se prepričajte, da jim to tudi poveste.
Pojdite skozi vsako stran na vaši spletni strani in opredelite katere so “slepe ulice”, ki ne vsebujejo jasnega poziva k dejanju.
Dodajte besedilo ali gumbe, ki poudarjajo tisto, kar želite, da ljudje storijo še posebej na koncu vsake spletne vsebine.
NASVET: Če vključite razlog na spletni strani, zakaj morajo ljudje ukrepati, boste povečali verjetnost, da bodo tudi naredili, to kar od njih zahtevate.
3. Naj bo kristalno jasno, kaj vaše podjetje počne že na vstopni strani
To je še posebej pomembno, če ime vašega podjetja ali domena ne opisujeta storitve, ki jo ponujate. Če ljudje pridejo na vašo spletno stran in se še niso slišali za vaše podjetje, na kratko razložite, kaj počnete. To lahko storite s pomočjo svojega slogana ali z glavnim naslovom.
Če bi ljudje pristali na vaši spletni strani in jim takoj ni jasno, kaj imate v ponudbi, ali kako jim lahko pomagate, bodo odšli na druge spletne strani. Imate samo nekaj sekund, da prepričate obiskovalca, da ostane na vaši spletni strani.
4. Jasno dopišite vaš geografski doseg
Vedno smo presenečeni, ko naletimo na lokalne spletne strani, ki ne določajo območij, na katerih delujejo.
Jasna opredelitev geografskega položaja delovanja lahko pozitivno vpliva na vašo višjo uvrstitev v spletnih iskalnikih še posebej, če ste odvisni od lokalnih rezultatov iskanja.
Vendar je še bolj pomembno, ko imate na spletni strani obiskovalca, ki raziskuje v svojem mestu, kje bi lahko kupil produkt ali storitev.
5. Poskrbite, da je zelo preprosto za obiskovalce, da stopijo v stik z vami
Z drugimi besedami odvzemite vse ovire, ki bi preprečevali potencialno stranko, da stopi v stik z vami. Želite obiskovalcem omogočiti, da lahko preprosto stopijo v stik z vami.
Nekaj napotkov za vaš kontaktni obrazec:
- Vključite telefonsko številko na vstopni strani
- Imejte jasno povezavo na spletni strani -> KONTAKT na vrhu spletne strani
- Vključite telefonsko številko, e-naslov, naslov v vašo nogo strani
- Naredite preprosti kontaktni obrazec
- Imejte svoj e-naslov dovolj viden in velik, da ga lahko vidijo vsi
Ste že preverili svojo spletno stran? Oddajte nam komentar in z veseljem vam odgovorimo.