LinkedIn, profesionalno družbeno omrežje, postaja počasi, a vztrajno vse bolj priljubljeno tudi v slovenskem prostoru. Mnogo uporabnikov se je že pogumno podalo v svet virtualnega mreženja, pa vendar med brskanjem po vsebini in raziskovanjem med podjetji vidim še ogromno priložnosti.
LINKEDIN je poslovno, profesionalno in karierno družbeno omrežje, kjer se povezujejo strokovnjaki iz celega sveta. uporabnikov LinkedIna v Sloveniji je približno 300.000.
Zanimivo je, da je LinkedIn 4-krat bolj učinkovito orodje na medpodjetniškem trgu (B2B) kot Facebook ali Twitter.
Preden prehodimo 5 korakov, ki nas popeljejo do učinkovite komunikacije na LinkedInu, spoznajmo njegovo ozadje v številkah: ima že več kot 575 milijonov uporabnikov, 260 milijonov je aktivnih na mesečni ravni in 40 % od teh LinkedIn uporablja vsak dan. Le 3 milijoni uporabnikov vsebino delijo vsak teden
in zgolj 0,2 % je na LinkedInu objavilo članek z LinkedInovo platformo. Slednji številki razkrivata mnoge neizkoriščene vsebinske priložnosti. Na LinkedInu še ni prevelike zasičenosti vsebine, zato je zdaj pravi trenutek, da pričnete redno komunicirati. LinkedIn je pravo marketinško-prodajno orodje, toda pri uporabi ni bližnjic. Začrtajte pot z naslednjimi petimi koraki za učinkovit nastop na LinkedInu.
Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!
Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.
NAROČITE SE
Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.