NAROČNIKI

5 glavnih prednost i uporabe chatbotov pri Facebook Messenger marketingu

Naroči

polni dostop

INTERVJU

MIC MELANŠEK

HITRI VODIČ:

izdelava spletne trgovine

Aplikacije za sporočila so neizmerno priljubljene. Z naraščanjem števila mobilnih naprav se je uporaba zelo povečala in celo presega socialne medije. Ko naše oglase na Facebooku preusmerimo na Messenger, je cena na klic cenejša, saj uporabnike zadržimo znotraj Facebook ekosistema.

Messenger marketing je Facebookov pogovorni kanal za doseganje posameznikov s ciljnimi sporočili, chatboti pa so avtomatizirani programi za sporočanje, ki simulirajo pogovore, postavljajo vprašanja, zbirajo povratne informacije, segmentirajo uporabnike, rezervirajo termine, priporočajo artikle, omogočajo prenos datotek, preusmerjajo potencialne kupce na ciljne prodajne strani …

Bodite na tekočem z vsemi aktualnimi novostmi!

Ta vsebina je na voljo samo naročnikom.

NAROČITE SE

Pridobite dostop do vsebin Revije Internet.
Vsak mesec aktualne in uporabne vsebine.

Povezani objave

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem ali nadaljnim brskanjem po spletnem mestu nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce uporabljamo kot nakupovalni sistem. Za obdelavo košarice in naročila bosta shranjena 2 piškotka. Ti piškotki so nujno potrebni in jih ni mogoče izklopiti.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Ste prepričani, da želite preklicati naročnino?